عطر بولگاری لژمه اپالون ادوپرفیوم مردانه

Bvl Le Gemme Opalon EDP Men
دسته: , برند: بولگاری
شناسه محصول: mzpd-111304
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

ناموجود

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر بولگاری لژمه اپالون (Bvl Le Gemme Opalon) از اصیل ترین و شیک ترین عطر های برند بولگاری که رایحه خالصانه و اصیل آن هر مشامی را مجنون خود می­کند. این ادوپرفیوم شیک مردانه، با رایحه بی نظیر و مسرت بخش خود؛ جان می دهد برای روزهای طولانی و سرشار از هیجان تابستان و بهار. نشاط و مستی به کار رفته در رایحه آن مسرت و شادی روحیه شما را چندین برابر خواهد کرد. این عطر در سال 2019 با همکاری برند خوشنام بولگاری و عطار سرشناس و خوش سلیقه ایتالیایی ژاک کاوالیه به مرحله تولید رسید. رایحه این عطر مرکباتی است و نت های به کار رفته در آن همگی سرشار از شور و نشاطند.

هارمونی عطر بولگاری لژمه اپالون

درست در همان لحظه که رایحه عطر بولگاری لژمه اپالون را استشمام می­کنید؛ جسارت، تندی و هیجان رایحه پرطرفدار و بی نظیر زنجبیل شگفت زده تان می کند و کمی پس از آن نوبت به رایحه گلی و سراسر آرامش نرولی می­رسد. پارادوکس به وجود آمده میان این دو رایحه، یکی تند و پر حرارت و دیگری خنک و مملو از آرامش، آنچنان خواستنی است که از استشمام آن سیر نخواهید شد.

پس از آن نوبت به هنرنمایی بی بدیل نت های میانی می­رسد. ترکیبی خارق العاده از رایحه ملایم و مهربان شمعدانی که در کنار نشاط و هیجان رایحه علف لیمو، غوغا به پا می کند. در انتها نیز نت های پایه، پاورچین پاورچین به مشامتان خواهند رسید. رایحه اصیل و با وقار عنبر که در کنار رایحه جسور و گرم مشک سفید ترکیبی غیر قابل وصف را به ارمغان میآورد.

طراحی بطری عطر بولگاری لژمه اپالون

طراحی بطری عطر بولگاری لژمه اپالون سمبلی از یک طراحی مینیمال و در عین حال خیره کننده است. رنگ مشکی مات بدنه در کنار قسمت های اتصال درب به بدنه و روی درب که به رنگ طلایی شفاف است، جلوه شاهانه و شیکی به طراحی بطری این عطر لوکس بخشیده است. طراحی ساده و استوانه ای بدنه در کنار درب ظریف و شیک آن، هارمونی طراحی بطری این محصول بولگاری را تکمیل خواهد کرد.

مشخصات محصول

نوع عطر

جنسیت

حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

میزان ماندگاری

خوب

نوع رایحه

,

مناسب فصل

,

ساعت استفاده

گروه بویایی

سال ساخت

2019

کشور تولید کننده

عطار

ژاک کاوالیه

نت بالا

زنجبیل, نرولی

نت میانی

شمعدانی, علف لیمو

نت پایه(ماندگار)

عنبر, مشک سفید

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر بولگاری لژمه اپالون ادوپرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.