عطر بولگاری لژمه یاسپ ادوپرفیوم مردانه

Bvl Le Gemme Yasep EDP For Men
دسته: , برند: بولگاری
شناسه محصول: mzpd-111305
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

ناموجود

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر بولگاری لژمه یاسپ (Bvl Le Gemme Yasep) را بدون شک می توان یکی از بهترین و خاص ترین تولیدات برند لوکس و خوش سلیقه بولگاری دانست. این عطر جذاب در سال 2019 میلادی با همکاری برند بولگاری و عطار نابغه ژاک کاوالیه به مرحله تولید رسید و طولی نکشید که غوغایی در بازار عطر و ادکلن به پا کرد. رایحه این ادوپرفیوم مردانه ترکیبی غیر قابل وصف از نت های مرکباتی و چوبی است که استفاده روزانه از آن در هر فصلی از سال جذابیت استایل شما را چندین برابر خواهد کرد. اگر به عطرهای شیرین، چوبی و مردانه علاقه دارید؛ به طور حتم این عطر جذاب به عطر مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.

رایحه بی نظیر عطر بولگاری لژمه یاسپ

هنگامی که رایحه عطر بولگاری لژمه یاسپ مشامتان را نوازش می دهد؛ پیش از هر چیز جسارت و گرمای فلفل شما را شگفت زده کرده و توجهتان را جلب خواهد کرد. جسارت بی بدیل رایحه فلفل در کنار رایحه مرکباتی و پر نشاط پرتقال ماندارین، یک شاهکار به تمام معنا خواهد بود. در ادامه نوبت به ملایمت ستودنی روایح میانی می رسد. رایحه دوست داشتنی و سرشار از آرامش سدر در کنار رایحه چوبی و با وقار چوب صندل غیر قابل وصف و توضیح خواهد بود.

رایحه عطر بولگاری لژمه یاسپ، اندک اندک اوج گرفته و در نت های پایانی بدل به ترکیبی شیرین و دوست داشتنی از وتیور، آمیریس و مشک می شود. رایحه شیرین و گرم این عطر باعث شده تا رایحه آن نمادی از وقار و نجابت باشد. همین مسئله این عطر را به هدیه­ای ناب برای آقایان جذاب، با اعتماد به نفس و اصیل است.

بطری عطر بولگاری لژمه یاسپ

همانند طراحی بطری دیگر عطر های مجموعه لژمه از برند بولگاری، طراحی بطری عطر بولگاری لژمه یاسپ سرشار از حس وقار و سادگی است. طراحی مینیمالیسم و در عین حال شیک و زیبای بطری باعث شده تا حس وقار به کار رفته در رایحه عطر در طراحی بطری نیز نمایانگر باشد. بدنه­ای استوانه شکل و ساده به رنگ مشکی مات که در کنار رنگ طلایی قسمت فوقانی جلوه بصری بسیار زیبایی را برای این عطر به ارمغان می آورد.

مشخصات محصول

نوع عطر

جنسیت

حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

میزان ماندگاری

متوسط

نوع رایحه

مناسب فصل

, , ,

ساعت استفاده

گروه بویایی

,

سال ساخت

2019

کشور تولید کننده

عطار

ژاک کاوالیه

نت بالا

پرتقال ماندارین, فلفل

نت میانی

چوب صندل, سدر

نت پایه(ماندگار)

آمیریس, مشک, وتیور

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر بولگاری لژمه یاسپ ادوپرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.