عطر لانکوم ایدل ادوپرفیوم زنانه

Lancome Idole EDP Women
دسته: , برچسب: برند: لانکوم
شناسه محصول: mzpd-111312
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۷,۲۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر لانکوم ایدل (Lancome Idole)، عطری ستودنی و بی نظیر از برند فرانسوی لانکوم که در سال 2019 با همکاری سه پرفیومر مشهور نادژ لو گارلانتزک، آدریانا مدینه بائز، شیالاما مزوندیو وارد بازار شد و بانوان زیادی از سرتاسر جهان را شیفته بو و عطر اعجاز آمیز خود کرد. رایحه بی نظیر این ادوپرفیوم زنانه جذاب ترکیبی است پیچیده و ستودنی از نت های رزی و مشکی و طبعی شیرین. این ترکیب هنرمندانه تمام چیزی است که استایل یک بانوی جوان و زیبا در روزهای گرم و دوست داشتنی بهار و تابستان احتیاج دارد.

رایحه بی نظیر عطر لانکوم ایدل

رایحه عطر لانکوم ایدل پر از عمق و پیچیدگی است و به راحتی می توان گفت تک تک نت های به کار رفته در آن حامل پیامی نمادین است. همانطور که احتمالا می دانید کلمه ایدل به معنی بت است. نام این عطر با حال و هوای زیبای رایحه آن تناسبی کامل دارد. رایحه این عطر از سرزندگی و انرژی سرشار ترنج آغاز می شود که در کنار رایحه میوه­ای و شیرین گلابی ترکیب شاداب و مسرت بخشی را به ریه های شما هدیه خواهند داد. در ادامه نت های میانی خرامان خرامان شروع به هنرنمایی می کنند.

ترکیب رایحه یاس هندی در کنار رایحه رمانتیک و سرشار از مهر رز، قلب رایحه لانکوم ایدل را تشکیل خواهند داد. در انتها نت های پایه مهمان مشام شما خواهند شد. رایحه گرم و شیرین وانیل با هنرمندی تمام در کنار رایحه جسور و گرم مشک قرار گرفته و ترکیبی گرم و دوست داشتنی ایجاد می کند.

طراحی بطری عطر لانکوم ایدل

رنگ صورتی بسیار ملایم و چشم نواز بطری عطر لانکوم ایدل اولین چیزی است که نظر شما را هنگام نگاه کردن به بطری این عطر جلب خواهد کرد. بطری شیشه­ای و مکعب مستطیل شکل با برجستگی دایره شکل و رنگ ملایم صورتی بدنه اصلی بطری را خواهد ساخت. درب بطری با طراحی ظریف و رنگ برنزی ملایم هارمونی چشم نوازی را با طراحی بدنه و رنگ آن ایجاد خواهد نمود.

مشخصات محصول

نوع عطر

جنسیت

حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

میزان ماندگاری

متوسط

نوع رایحه

مناسب فصل

,

ساعت استفاده

گروه بویایی

سال ساخت

2019

کشور تولید کننده

عطار

نادژ لو گارلانتزک

نت بالا

ترنج, گلابی

نت میانی

رز ترکی, یاس هندی

نت پایه(ماندگار)

مشک سفید, وانیل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر لانکوم ایدل ادوپرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.