عطر لانکوم میراکل ادوپرفیوم زنانه

Lancome Miracle EDP For Women
دسته: , برچسب: برند: لانکوم
شناسه محصول: mzpd-111311
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۸,۸۵۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر لانکوم میراکل (Lancome Miracle) شاهکار بی نظیر دیگری از برند ستودنی و شیک لانکوم است که در حوالی سال 2000 پا به بازار گذاشت و با رایحه بی نظیر خود، جهانیان را فریفته کرد. این عطر زنانه حاصل همکاری موفقی است میان برند فرانسوی لانکوم و عطاران سر شناسی همچون آلبرتو موریلاس، هنری فرمونت و کریستین دوسولیه. این ادوپرفیوم خوشبو با ترکیبی از نت های گلی و ادویه ای و رایحه خنک و معتدل خود استایل یک بانوی جوان و با اعتماد به نفس را چندین برابر زیباتر و دوست داشتنی تر خواهد نمود.

رایحه بی مانند عطر لانکوم میراکل

حس و حالی که رایحه عطر لانکوم میراکل در مشامتان زنده می کند سرشار از انرژی و میل به اکتشاف است. بنابراین اگر روحیه شما با سرزندگی و تلاش برای کشف مسیرها و اتفاقات جدید عجین شده این عطر می تواند امضای استایل شما باشد. رایحه این عطر از رایحه گلی و لطیف فریزیا آغاز شده و با متانتی ستودنی به سوی نت های میانی قدم می گذارد. نت های میانی هارمونی­ شگفت انگیزی از نت های مرکباتی همچون پرتقال ماندارین هستند که در کنار گرمای جسورانه رایحه زنجبیل و فلفل سیاه قرار می گیرد.

در کنار تمامی این نت های سرکش و جسور رایحه متین و با وقار مگنولیا و یاسمن پارادوکسی عجیب و رازالود ایجاد می نماید. در انتها نیز نوبت به نت های پایه خواهد رسید. رایحه لطیف یاسمن در نت های پایه نیز تکرار می شود و گرمای بی نظیر و پر انرژی رایحه مشک و رایحه کهربا آن را تکمیل تر خواهد نمود.

بطری لوکس عطر لانکوم میراکل

رنگ صورتی بشاش و پر انرژی بطری عطر لانکوم میراکل تناسب بسیار زیادی با رایحه این عطر دارد. بطری 100 میلی لیتری با طراحی مکعب مستطیل شکلی که کش و قوس های ظریف دارد در کنار درب نقره ای رنگ طراحی کلی بطری این عطر را خواهد ساخت. رنگ صورتی بدنه در کنار رنگ خاص درب و نوشته های میراکل لانکوم هارمونی زیبایی را به وجود خواهد آورد.

مشخصات محصول

نوع عطر

جنسیت

حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

میزان ماندگاری

متوسط

نوع رایحه

,

مناسب فصل

,

ساعت استفاده

گروه بویایی

,

سال ساخت

2000

کشور تولید کننده

عطار

آلبرتو موریلاس

نت بالا

فریزیا, لیچی

نت میانی

پرتقال ماندارین, زنجبیل, فلفل سیاه, مگنولیا, یاسمن

نت پایه(ماندگار)

کهربا, مشک, یاسمن

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر لانکوم میراکل ادوپرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.