عطر روبرتو کاوالی پارادیسو ادو پرفیوم زنانه

Roberto Cavalli Paradiso EDP For Women
دسته: , برند: روبرتو کاوالی
شناسه محصول: mzpd-111557
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۴,۹۵۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر روبرتو کاوالی پارادیسو Roberto Cavalli Paradiso عطری زنانه و رمانتیک از برند مطرح و دوست داشتنی روبرتو کاوالی است. چهره تبلیغاتی این عطر شخصی به نام Edita Vilkeviciute است. این عطر جذاب توسط عطرساز ایتالیایی به نام لویس ترنر خلق و روانه بازار شد. ادو پرفیوم زنانه روبرتو کاوالی پارادیسو دارای ترکیبی گلی، چوبی و مشکی است. طبع خنک و ملایم این عطر حس خنکی فوق العاده ای را در اوج گرما و روزهای آفتابی به مصرف کننده منتقل می کند. بنابراین، برای استفاده فصول گرم سال همچون؛ بهار و تابستان بسیار مناسب است. حجم به صرفه 75 میلی متری این ادو پرفیوم با ماندگاری بالا، آن را به یک انتخاب عالی برای مصرف روزمره در داخل و بیرون از منزل تبدیل نموده است.

رایحه عطر روبرتو کاوالی پارادیسو

زمانی که چند پاف از عطر روبرتو کاوالی پارادیسو را روی نواحی نبض‌ دار خود اسپری می کنید، رایحه ‌ای تند و خنک از کنار هم قرار گرفتن نت ‌های مرکباتی، ترنج و نارنگی ماندارین را احساس خواهید کرد. بعد از مدت کوتاهی، در قلب هرم بویایی این ادو پرفیوم زنانه، رایحه نافذ گل یاسمن هنر نمایی می کند. استشمام رایحه هوس ‌انگیز و دلنشین نت‌ میانی، حسی سرشار از امید و آرامش را به سمت شما سرازیر می کند. در آخر، نت‌ های پایانی این ادو پرفیوم با نت‌ های گیاهی درخت سرو، درخت کاج و برگ خشک برگبو در فضا منتشر شده و سپس ماندگار خواهند شد.

مشخصات ظاهری عطر روبرتو کاوالی پارادیسو

طراحی شیشه عطر روبرتو کاوالی پارادیسو با الهام از کش ‌و قوس الماس و جواهرات و توسط شخصی به نام اوا ماریا دورینگر انجام شده است. درپوش بطری به شکل یک الماس کروی چند وجهی است که روی بدنه بطری قرار گرفته و جلوه ‌ای درخشان به آن می ‌دهد. بدنه بطری از جنس شیشه بی ‌رنگ و به شکل یک مکعب گوشه ‌دار طراحی شده که از کناره ‌ها تراشیده شده است. از همین جهت مایع طلایی عطر از پشت این شیشه شفاف کاملا مشخص است. نام Roberto Cavalli Paradiso با خطی مدرن و مشکی روی بدنه بطری نوشته شده است. از طرفی یک حلقه طلایی به دور گردن بطری پیچیده شده که در کنار مایع طلایی عطر هماهنگی زیبایی را به ‌وجود آورده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

, ,

عطر - سال ساخت

2015

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

لوئیس ترنر

عطر - نت بالا

ترنج, مرکباتی, نارنگی ماندارین

عطر - نت میانی

گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

برگ خشک برگبو, درخت کاج, سرو

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر روبرتو کاوالی پارادیسو ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *