عطر گوچی گیلتی پور هوم ادو تویلت مردانه

Gucci Guilty Pour Homme EDT For Men
دسته: , برچسب: برند: گوچی
شناسه محصول: mzpd-111653
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۶,۶۵۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر گوچی گیلتی پور هوم Gucci Guilty Pour Homme از گروه بویایی چوبی، آکروماتیک در سال 2011 توسط کمپانی ایتالیایی گوچی رونمایی شد. سازنده این عطر جذاب، آقای ژاک هوکلیر است. طبع معتدل، طعم ملایم و فرمولاسیون ساده اما غنی این عطر آن را تبدیل به عطری مجلل و رسمی نموده است. ادو تویلت مردانه گوچی گیلتی برای جلسات مهم، میهمانی ‌های باشکوه و محافل بزرگ در آب و هوای گرم بهار و تابستان گزینه بسیار خوبی است. این محصول در حجمی معادل 90 میلی ‌لیتر برای مردان شیک ‌پوش و آراسته که به ظاهر خود اهمیت بسیاری می‌دهند، ارائه شده است.

رایحه عطر گوچی گیلتی پور هوم

با اولین پاف از عطر گوچی گیلتی پورهوم بر روی نواحی نبض ‌دار پوست بدنتان، شاهد باز شدن نت ‌های ابتدایی و روایح خوش آن خواهید بود. نت لیمو آمالفی، حس تازگی و طراوت را در عطر تزریق می ‌کند. با اضافه شدن نت اسطوخودوس به این رایحه باطراوت و تازه، خنکی و تندی جذابی ایجاد می ‌شود که استشمام آن حس بسیار خوشایندی را در شما به وجود می آورد. رفته رفته و با کمرنگ شدن نت ‌های اولیه، نوبت به نقش آفرینی روایح میانی می‌رسد تا با اضافه شدن تک نت شکوفه پرتقال آفریقایی، رایحه ‌ای لطیف و شاد سراسر عطر را فرا بگیرد. در انتها، روایح میانی نیز محو شده و جای خود را به روایح پایانی می ‌سپارند. با از راه رسیدن نت چوب سدر و وانیل، عطر به رایحه ‌ای با پایه چوبی و غنی تبدیل می ‌شود که نعناع هندی خنکی و عمقی را به آن بخشیده و حسی سرشار از آرامش را به شما هدیه می‌ دهد.

طراحی شیشه عطر گوچی گیلتی پور هوم

شیشه عطر گوچی گیلتی پور هوم با غلظت ادو تویلت از فلز سرد و شیشه سنگین ساخته شده که جلوه ‌ای از مردانگی و تجمل را ایجاد می‌ کند. قالب کلی شیشه عطر به شکل مکعب مستطیلی ساده ساخته شده که نیمه پایینی آن فلز طوسی و نیمه بالایی آن را شیشه ضخیم و محکمی تشکیل داده است. وسط بطری، در قسمت فلزی آن، لوگوی برند گوچی به صورت برجسته و فلزی حک شده است و در زیر آن نام عطر GUCCI GUILTY با خطی ساده و مشکی به چشم می‌ خورد. درپوش عطر نیز به شکل استوانه ‌ای ساده و فلزی به خوبی روی بدنه عطر سوار شده و زیبایی این طراحی بی ‌نقص را به خوبی تکمیل کرده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 90 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2011

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

ژاک هوکلیر

عطر - نت بالا

اسطوخودوس, لیمو آمالفی

عطر - نت میانی

گل پرتقال آفریقایی

عطر - نت پایه(ماندگار)

سدر, نعناع هندی, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر گوچی گیلتی پور هوم ادو تویلت مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط