عطر آلفا مونته پراسپرو ادوپرفیوم مردانه

Alfa Monte Prospero EDP For Men
دسته: , برچسب: برند: آلفا مونته
شناسه محصول: mzpd-111454
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱,۶۷۵,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر آلفا مونته پراسپرو یکی از محصولات پرطرفدار برند ایتالیایی آلفا مونته است. این عطر محبوب و دوست داشتنی، انتخاب تمام مردان خوش پوش و شیکی است که همیشه به ظاهر خود اهمیت می دهند. محبوبیت عطر آلفا مونته پراسپرو Alfa Monte Prospero از ترکیب هوشمندانه و درست روایح شیرین، تلخ، گرم و ملایم است. این عطر شگفت انگیز به واسطه رایحه خوش و دلفریب خود جذابیت منحصر به فردی را برای عاشقان خود به همراه می آورد. عطر پراسپرو آلفا مونته به دلیل غلظت ادوپرفیوم از قدرت پخش و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است و تا ساعت ها همراه لحظه های شما خواهد بود. این عطر دلنشین و محبوب برای استفاده آقایان در فصول سرد سال بهترین گزینه می باشد.

رایحه عطر آلفا مونته پراسپرو

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای اولین بار از عطر آلفا مونته پراسپرو استفاده می کنید. کافی است که مقداری از این عطر را بر روی لباس و یا محل نبض خود بزنید. نت اولیه با رایحه بادام تلخ و زیره سبز آغاز می شود و سپس با تبدیل شدن به رایحه ملایم وانیل و گل یاس، اطرافیان تان را مست خود می کند. در نهایت بوی تلخ چوب صندل و عنبر بهترین تجربه زندگی تان را برای شما رقم خواهد زد. این عطر با ترکیب روایح متنوع خود به اعتماد به نفس، شکوه و قدرت شما جانی تازه می بخشد و شما را به یک مرد متفکر، پرشور و با عظمت تبدیل می نماید. رایحه گرم و تند عطر آلفا مونته پراسپرو در کنار رایحه ی تلخ چوب و نت شیرین مرکبات، ترکیبی خارق العاده است. این همان راز پراسپرو است؛ همان رازی که انتخاب این عطر را برای هر مردی الزامی می کند. عطر پراسپرو تجربه ی فوق العاده ای از روایح مختلف گرم و شیرین، تلخ و ملایم را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی شیشه عطر آلفا مونته پراسپرو

عطر آلفا مونته پراسپرو همانند تمامی محصولات آلفا مونته دارای شیشه ای بسیار زیبا و شیک می باشد و هارمونی رنگ های استفاده شده در آن نیز جذابیت این شیشه 100 میلی لیتری را دو برابر نموده است. بوی خاص این ادپرفیوم به همراه شیشه زیبای این عطر، خوش سلیقه بودن شما را در انتخاب یک هدیه مناسب به بهترین شکل نشان می دهد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2018

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

ترنج, زیره سبز, گل بامیه

عطر - نت میانی

اسطوخودوس, بادام تلخ, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب صندل سفید, کهربا, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر آلفا مونته پراسپرو ادوپرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *