عطر آمواج اپیک مردانه ادو پرفیوم

Amouage Epic EDP For Men
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر آمواج اپیک مردانه من Amouage Epic Man عطری با رایحه گرم و تلخ است. این عطر محصولی از برند معروف آمواج است که در سال 2009 خلق و به بازار عطر معرفی شد. سازنده این عطر مردانه و محبوب، راندا هممی است. عطر آمواج اپیک مردانه بوی بسیار گیرا و منحصر به فردی دارد. این محصول به دلیل غلظت ادو پرفیوم از قدرت ماندگاری خوبی برخودار است. عطر مردانه آمواج اپیک را می توان در مهمانی های رسمی و بسیار شیک و در شب های پاییز و زمستان استفاده نمود. این عطر با الهام از راه ابریشم که چین را به کشورهای عربی متصل می کرد، ساخته شده است. عطر ایپک من به همراه جفت زنانه خود و در حجم 100 میل وارد بازار گشته است.

رایحه عطر آمواج اپیک مردانه

عطر آمواج اپیک مردانه یک عطر با رایحه شرقی چوبی است که با توجه به ترکیبات خاص و متنوع، برای افرادی که در پی یک عطر منحصر به فرد و شگفت انگیز هستند، بسیار جذاب خواهد بود. نت ابتدایی این عطر با رایحه هل، زیره، جوز، فلفل صورتی، زعفران، صمغ کندر، گل جوز یک حس نشاط و پر انرژی را به مصرف کننده می دهد، آغاز می شود. سپس، نت میانی عطر با بوی خاص گل شمعدانی و صمع درختچه مر همراه است و احساس گرما و تندی را به عطر می بخشد. در نهایت، نت پایانی این ادوپرفیوم مردانه با ترکیبی از مشک، نعناع هندی، سدر، چوب صندل سفید، چرم، روایح دودی، عود، بوته وحشی جاوی، فیبر بیدستران احساس گرما و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی شیشه عطر آمواج اپیک مردانه

هنگامی که به شیشه عطر آمواج اپیک مردانه نگاه می کنید، در طراحی این ادو پرفیوم بیشترین چیزی که نگاه شما را به سوی خود جذب می کند، رنگ سبز و خوش رنگ بودن شیشه آن است. نشان تجاری آمواج نیز با شفافیت زیاد و به رنگ طلایی بر روی بدنه این عطر حک شده است و زیبایی ظاهری این محصول را دو چندان نموده است. دومین نکته ای که توجه شما را نسبت به این بطری سلطنتی جلب می کند، نوشته طلایی رنگ در کنار نگین سبز یشم سلطنتی در پیشانی بطری است. جعبه این نمونه عطر فوق العاده خوشبو به رنگ قهوه ای است که در حقیقت نشان دهنده چمدان های چرم چینی می باشد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2009

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

راندا هممی

عطر - نت بالا

جوز, زعفران, زیره, صمغ کندر, فلفل صورتی, هل

عطر - نت میانی

شمعدانی, صمغ درختچه مر

عطر - نت پایه(ماندگار)

چرم, چوب صندل سفید, سدر, صمغ بوته وحشی جاوی, عود, فیبر بیدستران, مشک, نت های دودی, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر آمواج اپیک مردانه ادو پرفیوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط