عطر آمواج رفلکشن ادو پرفیوم مردانه

Amouage Reflection EDP For Men
دسته: , برند: آمواج
شناسه محصول: mzpd-111681
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر آمواج رفلکشن (Amouage Reflection)، عطری مردانه از برند سلطنتی و عمانی آمواج است. این محصول یک شاهکار به تمام معنا است که در سال 2007 توسط لوکاس سوزاک طراحی و به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. این عطر در گروه بویایی چوبی، گلی و مشکی قرار دارد. عطر رفلکشن مردانه با رایحه‌ ملایم و طعم تلخ و تندی که دارد، برای مصرف روزانه در فصل های پاییز، بهار و تابستان مناسب است. این ادو پرفیوم دارای پخش بو و ماندگاری خوبی است و با حجم 100 میل تولید و به فروش می رسد.

رایحه عطر آمواج رفلکشن

وقتی مقداری از عطر آمواج رفلکشن مردانه را بر سطح لباس یا جایگاه نبض‌ گردن و مچ دست اسپری می کنید، در نت اولیه رزماری، فلفل صورتی و گل رز با ترکیبی تند و شیرین، هیجان و شادی را به شما منتقل می کند. سپس جای خود را به نت ‌های میانی که شامل گل یاس، یلانگ یلانگ، بهار نارنج و ریشه‌ گل زنبق می ‌دهند، این ترکیب گلی و شیرین، انرژی مثبت زیادی به همراه دارد و با استشمام رایحه این نت ‌ها حسی سرشار از سلامتی و توانمندی به همراه شجاعت در وجود شما سرازیر می ‌شود. نت قدرتمند پایانی این عطر از کنار هم قرار گرفتن رایحه ‌های چوب صندل، خس خس، نعناع هندی و چوب سدر به وجود آمده است که با استشمام آن، اعتماد به ‌نفس تازه ‌ای برای جان دوباره بخشیدن به اعماق وجود قدرتمندتان پیدا می‌ کنید.

مشخصات ظاهری عطر آمواج رفلکشن

شیشه عطر آمواج رفلکشن مردانه با الهام از همان سبک‌ و سیاق همیشگی کمپانی آمواج در طراحی شیشه عطرهای مردانه، به شکل یک شیشه متراکم در نظر گرفته شده است. قابلیت عبور نور و مشاهده پیچ ‌و تاب مایع عطر از میان شیشه عطر وجود دارد. درپوش آن به شکل پایانه یک لنگر است که رنگ سیلور خنثی و براقی دارد و نام خود عطر در پایین درپوش نوشته شده است. طبق معمول، یک نگین سواروسکی روی آن چسبیده تا دین خود را ادا کند و همان ظاهری را به ارمغان آورد که کاراکتر هر عطر مردانه‌ از برند آمواج است، این نگین ظاهر منحصر به ‌فرد و شکیلی به عطر می ‌بخشد. نشان تجاری آمواج، به شکل یک پلاک سیلور نقره ‌ای روی بدنه کار شده است. این نشان تجاری درخشان به همراه نام تجاری AMOUAGE در وسط بطری خودنمایی می ‌کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

, ,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

, ,

عطر - سال ساخت

2006

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

لوکاس سوزاک

عطر - نت بالا

رز, رزماری, فلفل صورتی

عطر - نت میانی

بهار نارنج, ریشه زنبق, گل یاس, یلانگ یلانگ

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب سدر, چوب صندل, خس خس, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر آمواج رفلکشن ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *