عطر آمواج هانر 43 اکستریت دپرفیوم زنانه

Amouage Honour 43 EXP For Women
دسته: , برچسب: برند: آمواج
شناسه محصول: mzpd-111498
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر آمواج هانر 43 (Amouage Honour 43) محصولی از برند آمواج است که برای استفاده بانوان شیک پوش و خوش پسند طراحی شده است. این عطر در سال 2021 میلادی توسط عطر ساز ماهری به نام الکساندرا کارلین ساخته و به بازار عطر ارائه گردید. عطر هانر 43 دارای غلظت اکستریت پرفیوم است و به همین خاطر از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار می باشد. این عطر برای استفاده در روزهای سرد و معتدل سال – بهار، پاییز و زمستان- بسیار مناسب است. با استفاده از این عطر جذاب و دلربا به راحتی در مهمانی ها توجه آقایان جنتلمن و جذاب را به خود جلب خواهید نمود.

عطر آمواج هانر 43 حواس شما را بیدار می کند، عطری گل دار که با الهام از مادام باترفلای به اوج می رسد. عدد 43 کنار این عطر زنانه نشان دهنده غلظت 43 درصدی روغن آن از چهار عنصر حیاتی گل های سفید، گل یاس، مریم، میخک و گل برف می باشد که در یک اوج خارق العاده در کنار یکدیگر قرار می گیرند و اجرای موزون و لطیفی از این رایحه نمادین را به نمایش می گذارند.

رایحه جذاب عطر آمواج هانر 43

هنگامی که عطر آمواج هانر 43 را بروی لباس یا محل نبض خود اسپری می نمایید، اولین رایحه ای که مشام شما را نوازش می دهد، روایح گشنیز، فلفل، ریواس می باشد. بعد از گذشت اندک زمانی نت میانه جایگزین نت اولیه خواهد شد و با رایحه های میخک صدپر، یاس، گل برف، گل مریم فضای اطراف شما را عطراگین می کند. در آخر، نت پایه این عطر با رایحه های خس خس، چوب صندل سفید، چرم، لابدانیوم، اوپوپوناکس، صمغ کندر در فضا خود نمایی نموده و سپس ماندگار خواهند شد. این عطر از جذابیت خاصی برخوردار است و به همراه خود، برای شما انرژی زیادی را به ارمغان می آورد. شما با این عطر می توانید حس شادابی و سرزندگی را تجربه نمایید.

مشخصات ظاهری عطر آمواج هانر 43

شیشه عطر آمواج هانر 43 بسیار زیبا، شیک و با روکش سفید طراحی شده است. در میانه شیشه نشان تجاری عطر آمواج به رنگ طلایی حک شده است. در زیر این نشان نیز نام AMOUAGE و سپس نام عطر به نام Hounor 43 نوشته شده است. درپوش بطری این عطر نیز به شکل گنبد طلایی رنگ در آورده شده که به زیبایی بر روی بدنه شیشه عطر سوار شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2021

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

الکساندرا کارلین

عطر - نت بالا

ریواس, فلفل, گشنیز

عطر - نت میانی

گل برف, گل مریم, گل یاس, میخک صد پر

عطر - نت پایه(ماندگار)

اوپوپوناکس, چرم, چوب صندل سفید, درخت خس خس, صمغ کندر, لابدانیوم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر آمواج هانر 43 اکستریت دپرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *