عطر ام میکالف آناندا ادو پرفیوم زنانه

M. Micallef Ananda EDP For Women
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ام میکالف آناندا (M. Micallef Ananda) عطری زنانه و جذاب از برند مطرح فرانسوی ام میکالف است. رایحه گلی این عطر زنانه در سال 2005 توسط دستان توانمند ژان کلود استیر خلق و روانه بازار عطر و ادکلن شد. کلمه «آناندا» در زبان باستانی سانسکریت به معنای آرامش، تندرستی و سرشاری می باشد. طبع خنک و طعم شیرین این عطر جهت استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان گزینه بسیار مناسبی است. عطر آناندا از برند ام میکالف به دلیل داشتن غلظت ادو پرفیوم از قدرت ماندگاری قابل قبولی برخوردار است. رایحه سحرآمیز این ادوپرفیوم زنانه در شیشه هایی به حجم 100 میلی لیتر تولید و به فروش می رسد.

رایحه منحصر به فرد عطر ام میکالف آناندا

چنانچه تا کنون از عطر ام میکالف آناندا استفاده نکرده اید، کافیست که چند پاف از این عطر زنانه را بر روی نقاط نبض دار بدن و یا لباستان اسپری نمایید. در فاصله بسیار کوتاهی، نت های ابتدایی این عطر با روایح ليمو شيرازي، آلو، انگور فرنگي سياه و گلابي خود نمایی نموده و به همراه خود احساس سرزندگی و نشاز را به این عطر می ‌بخشند. سپس، نوبت به نت های میانی آناندا می رسد. رایحه های گل رز، بنفشه شيرين، يلانگ يلانگ و ياسمن بزرگ گيا در این نت میانی بسیار هوشمندانه با یکدیگر ترکیب شده اند و مشام شما را نوازش می دهند. در نهایت، رایحه این عطر زنانه با ترکیبی از اسانس های وانیل، مشک و گل ابریشم در فضا منتشر شده و در اذهان ماندگار خواهند شد.

مشخصات ظاهری عطر ام میکالف آناندا

شیشه عطر ام میکالف آناندا بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. پوششی سفید رنگ و مات روی شیشه گرد این عطر را فرا گرفته است؛ به همین خاطر جنبش و حرکت محتوای درون عطر را نمی توان مشاهده کرد. در مرکز شیشه این عطر نام  Ananda با فونتی زیبا و طلایی رنگ خود نمایی می کند. در قسمت بالایی شیشه عطر، نگین های برجسته و نقره ای رنگی دور تا دور شیشه را احاطه نموده است. درپوش عطر آناندا شبیه کلاهی نوک تیز و منحصر به فرد و به رنگ طلایی بر روی بدنه سوار شده است. جعبه این عطر همچون جعبه جواهرات طراحی شده است که شیشه عطر را همچون جواهری گرانبها در درون خود جای می دهد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2005

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

ژان کلود استیر

عطر - نت بالا

آلو, انگور فرنگی سیاه, گلابی, لیمو

عطر - نت میانی

بنفشه, گل رز, یاسمن, یلانگ یلانگ

عطر - نت پایه(ماندگار)

گل ابریشم, مشک, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ام میکالف آناندا ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط