عطر ام میکالف ایدن فالز ادو پرفیوم زنانه و مردانه

M. Micallef EdenFalls EDP For Women and Men عطر ام میکالف ایدن فالز (M. Micallef EdenFalls) عطری خنک و تند از برند لاکچری ام میکالف و ساخت کشور فرانسه است. این محصول شگفت انگیز در سال 2021 توسط عطرساز زبر دست و ماهری به نام جفری نژمان خلق و روانه بازار عطر و ادکلن شد. از این ادو پرفیوم مردانه و زنانه می توان در روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کنید. عطر ایدن فالز از برند ام میکالف دارای ماندگاری متوسط است. مناسبت ‌های کاری، رویدادهای مهم و یا حتی هنگام پیاده روی، رایحه این عطر می ‌تواند همراه خوبی برای شما باشد. این محصول را می توان در شیشه های لوکس و در حجم 100 میل خریداری کنید. رایحه فوق العاده عطر ام میکالف ایدن فالز زنانه و مردانه اگر برای اولین بار است که می خواهید از عطر ام میکالف ایدن فالز استفاده نمایید، کافیست تا چند پاف از این عطر یونیسکس را بر روی لباس و پوستتان اسپری نمایید. اولین رایحه ای که از این عطر قابل استشمام است؛ نت های فلفل صورتی، نارنگی و ترنج می باشد. رفته رفته، نت های اولیه رنگ و بوی خود را از دست می دهند و نت های میانی با رایحه های یاس، گشنیز و نرولی فضای اطراف شما را عطراگین می نماید. در آخر، نت پایه این ادو پرفیوم زنانه و مردانه با اسانس های مشک، نعناع هندی، وانیل و موس شیر در فضا خود نمایی نموده و سپس ماندگار می شوند. مشخصات ظاهری عطر ام میکالف ایدن فالز طراحی شیشه عطر ام میکالف ایدن فالز بسیار زیبا و شیک می باشد. شیشه عطر به صورت مکعب مستطیل ساده و به رنگ آبی است و نقش هایی شبیه شیشه خورده به صورت افقی بر روی بدنه تراش خورده است. درپوش عطر نیز به تبعیت از ساختار شیشه به شکل مکعب مستطیل و به رنگ مشکی مات طراحی شده است و به زیبایی بر روی بدنه جای گرفته است. جعبه این محصول به رنگ مشکی است و در میانه آن کادری آبی رنگ طراحی شده که در درون آن نام عطر EdenFalls و برند M. Micallef با فونتی جذاب و به رنگ سفید خودنمایی می کند.
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ام میکالف ایدن فالز (M. Micallef EdenFalls) عطری خنک و تند از برند لاکچری ام میکالف و ساخت کشور فرانسه است. این محصول شگفت انگیز در سال 2021 توسط عطرساز زبر دست و ماهری به نام جفری نژمان خلق و روانه بازار عطر و ادکلن شد. از این ادو پرفیوم مردانه و زنانه می توان در روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کنید. عطر ایدن فالز از برند ام میکالف دارای ماندگاری متوسط است. مناسبت ‌های کاری، رویدادهای مهم و یا حتی هنگام پیاده روی، رایحه این عطر می ‌تواند همراه خوبی برای شما باشد. این محصول را می توان در شیشه های لوکس و در حجم 100 میل خریداری کنید.

رایحه فوق العاده عطر ام میکالف ایدن فالز زنانه و مردانه

اگر برای اولین بار است که می خواهید از عطر ام میکالف ایدن فالز استفاده نمایید، کافیست تا چند پاف از این عطر یونیسکس را بر روی لباس و پوستتان اسپری نمایید. اولین رایحه ای که از این عطر قابل استشمام است؛ نت های فلفل صورتی، نارنگی و ترنج می باشد. رفته رفته، نت های اولیه رنگ و بوی خود را از دست می دهند و نت های میانی با رایحه های یاس، گشنیز و نرولی فضای اطراف شما را عطراگین می نماید. در آخر، نت پایه این ادو پرفیوم زنانه و مردانه با اسانس های مشک، نعناع هندی، وانیل و موس شیر در فضا خود نمایی نموده و سپس ماندگار می شوند.

مشخصات ظاهری عطر ام میکالف ایدن فالز

طراحی شیشه عطر ام میکالف ایدن فالز بسیار زیبا و شیک می باشد. شیشه عطر به صورت مکعب مستطیل ساده و به رنگ آبی است و نقش هایی شبیه شیشه خورده به صورت افقی بر روی بدنه تراش خورده است. درپوش عطر نیز به تبعیت از ساختار شیشه به شکل مکعب مستطیل و به رنگ مشکی مات طراحی شده است و به زیبایی بر روی بدنه جای گرفته است. جعبه این محصول به رنگ مشکی است و در میانه آن کادری آبی رنگ طراحی شده که در درون آن نام عطر EdenFalls و برند M. Micallef با فونتی جذاب و به رنگ سفید خودنمایی می کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2021

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

جفری نژمان

عطر - نت بالا

ترنج, فلفل صورتی, نارنگی

عطر - نت میانی

گشنیز, گل نرولی, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

مشک, موس شیر, نعناع هندی, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ام میکالف ایدن فالز ادو پرفیوم زنانه و مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *