عطر ام میکالف رویال وینتیج ادو پرفیوم مردانه

M. Micallef Royal Vintage EDP For Men
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر عطر ام میکالف رویال وینتیج (M. Micallef Royal Vintage) عطری مردانه و خوشبو از برند نامدار ام میکالف و ساخت کشور فرانسه است. این محصول در سال 2013 توسط عطرساز معروف فرانسوی به نام ژان کلود استیر خلق و روانه بازار شد. ام میکالف رویال وینتیج در گروه بویایی چوبی- ادویه ای قرار دارد؛ چوبی به علت وجود درخت سرو و ادویه به خاطر وجود نعناع هندی و فلفل صورتی است. طبع ملایم و رایحه تند این ادو پرفیوم مردانه برای استفاده در روزهای بهار، تابستان و پاییز بسیار مناسب است. این عطر مردانه تند از قدرت ماندگاری قابل قبولی برخوردار است؛ به این صورت که با گذشت چندین ساعت، همچنان برای شما محسوس خواهد بود. این محصول شگفت انگیز را می توان در شیشه هایی خاص و به حجم 100 میل خریداری نمایید.

رایحه عطر ام میکالف رویال وینتیج

زمانی که چند پاف از عطر ام میکالف رویال وینتیج مردانه را بر روی لباس خود اسپری می کنید، نت های اولیه این عطر با شروعی هیجان انگیز متشکل از عناصری همچون؛ ترنج و فلفل صورتی آغاز می شود. دقایقی بعد، نت آغازین به سوی نت میانی که قلب رایحه است، حرکت می کند. نت میانی رویال وینتیج با روایح چرم و درخت سرو در فضا پراکنده می شوند. نعناع هندی و مشک به عنوان نت پایانی ام میکالف رویال وینتیج است؛ این نت باعث شده تا دوام و ماندگاری عطر دو چندان شود.

مشخصات ظاهری عطر ام میکالف رویال وینتیج

طراحی شیشه عطر ام میکالف رویال وینتج به تبعیت از ساختار شیشه های این برند به شکل مکعب مستطیل انجام شده است. جنس بدنه و رنگ شیشه این عطر، بدنه‌ ماشین ‌های شیک و قدیمی را به مصرف کننده یاد آور می شود. بنابراین، جهت توصیف این عطر می توان چنین گفت که بطری این عطر بسیار ساده و در عین حال جذاب ساخته شده است. این عطر شیشه ای نقره ای رنگ دارد که در مرکز آن حاشیه ای از شیشه خورده های ریز حک شده است. همچنین بر روی بطری درپوشی سیاه رنگ با شکل مستطیل قرار گرفته است که جذابیت رویال وینتیج را دو چندان نموده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2013

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

ژان کلود استیر

عطر - نت بالا

ترنج, فلفل صورتی

عطر - نت میانی

چرم, درخت سرو

عطر - نت پایه(ماندگار)

مشک, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ام میکالف رویال وینتیج ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *