عطر اورتو پاریسی بوکانرا پرفیوم مردانه و زنانه

Orto Parisi Boccanera Pefume For Men and Women
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۰,۹۰۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر اورتو پاریسی بوکانرا یکی از محصولات برند اورتو پاریسی است که در سال 2014 توسط عطر ساز برجسته و معروف ایتالیایی به نام الکساندرو گولتیری خلق شد. Boccanera در زبان ایتالیایی به معنای دهان سیاه است. علاوه بر آن، بوکانرا نام نوعی شراب الکلی قوم آزتک و تمدن مایای آمریکای جنوبی می باشد که به دلیل وجود شراب رام و میوه کاکائو بسیار معروف است. علت نامگذاری عطر بوکنارا این است که پس از مصرف این نوشیدنی، دهان و دندان ها تیره می شوند که در حقیقت بیان کننده احساسات فریبنده و ابهام آمیز است. عطر زنانه و مردانه بوکانرا یکی از جذاب ترین عطر های اورتو پاریسی است که در گروه بویایی شرقی و وانیلی قرار گرفته است. عطر اورتو پاریسی بوکانرا Orto Parisi Boccanera دارای نت های خاصی همچون شکلات تلخ و زنجبیل است که با یکدیگر رایحه دلپذیر و گرم می سازند. این عطر به دلیل غلظت پرفیوم دارای قدرت پخش و ماندگاری بسیار خوبی است.

رایحه دلفریب عطر اورتو پاریسی بوکانرا

در هنگام اسپری عطر بوکانرا بر روی لباس یا نبض خود، اولین رایحه ای که به مشامتان خواهید رسید، رایحه مشک، چوب صندل سفید، فلفل و فلفل قرمز شیرین است. بعد از اندک زمانی رایحه شکلات تلخ و زنجبیل جایگزین نت اولیه می شود و به دلیل ترکیب با یکدیگر، رایحه تند و شیرینی را می سازند. در آخر نیز رایحه فلفل و فلفل قرمز شیرین مجددا بر سایر رایحه ها پیشی می گیرد و در فضا ماندگار می شوند. عطر اورتو پاریسی بوکانرا به دلیل پخش بوی بسیار خوب، رد بوی خوبی از شما بر جای می گذارد. بنابراین، اگر در پی عطری خاص با رایحه منحصر به فرد برای استفاده در مجالس و مهمانی های ویژه هستید، حتما اورتو پاریسی بوکانرا را امتحان کنید.

طراحی شیشه عطر اورتو پاریسی بوکانرا

طراحی شیشه کلاسیک با مایع بنفش رنگ، جلوه ای خاص و دوست داشتنی به این عطر بخشیده است. درب شیشه عطر اورتو پاریسی بوکانرا نیز از نوعی فلز (برنز ساج و طلا) ساخته شده است که بر روی آن مهری از جنس چوب یا شاخ حیوانات به زیبایی طراحی شده است. شیشه عطر بوکانرا نیز مشابه دیگر محصولات برند اورتو پاریسی به شکل قمقمه طراحی شده است و بر روی برچسب سفید رنگ سمت راست شیشه، نام عطر BUCCANERA به وضوح دیده می شود.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 50 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2014

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

الکساندرو گولتیری

عطر - نت بالا

چوب صندل سفید, فلفل, فلفل قرمز شیرین, مشک

عطر - نت میانی

زنجبیل, شکلات

عطر - نت پایه(ماندگار)

فلفل, فلفل قرمز شیرین

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر اورتو پاریسی بوکانرا پرفیوم مردانه و زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط