عطر بولگاری من این بلک ادوپرفیوم مردانه

Bvlgari Man In Black EDP For Men
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۷,۰۵۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر بولگاری من این بلک مردانه (Bvlgari Man In Black)، عطری است با رایحه ی گرم و تلخ که در سال 2014 با همکاری عطار خوش سابقه آلبرتو موریلاس با برند خوش آوازه بولگاری تولید و روانه بازار شد. این ادوپرفیوم مردانه با رایحه ی گرم، دلفریب و جذاب خود جذبه و جسارت خاصی را به استایل یک جنتلمن خوش پوش می بخشد. عطر بولگاری من این بلک مردانه پس از گذشت سالها هنوز هم جزو پر طرفدارترین عطر های تولید شده توسط برند بولگاری است.

رایحه ی گرم و تلخ این محصول برند بولگاری انتخاب بی نظیر و هوشمندانه ای برای شب های دنج و سرد پاییز و زمستان است. همچنین می تواند انتخاب فوق العاده ای برای محافل رسمی باشد.

رایحه ی جذاب عطر بولگاری من این بلک

رایحه ی مدرن و پرجذبه ی عطر بولگاری من این بلک آن را به عطری پر طرفدار و خاص بدل نموده که رایحه کم نظیر آن هوش از سر هر کس می برد. به هنگام استشمام این عطر بوی تند و پر جسارت تنباکو و ادویه جات معطر مشاممان را لمس می کند که در عین تندی سراسر مسرت و جذابیت است. پس از آن در کمال خلاقیت و دلفریبی عطر زنبق و گل مریم در کنار عطر خاص چرم که به شکل نرم و ماهرانه ای مورد استفاده قرار گرفته هنرنمایی را آغاز می کند. نمی توانید تصور کنید که ترکیب عطر تنباکو در کنار روایح گلی چه ترکیب شگفت امگیز و پارادوکس جذابی را تشکیل می دهند.

در آخر نت های پایه آشکار شده و تکمیل کننده ی رایحه ی شیک و دلپذیر این ادوپرفیوم مردانه خواهند بود. بوی ظریف و زیبای دانه تونکا، لوبان و چوب گایاک که باعث می شود هارمونی بی نقص عطر بولگاری من این بلک مردانه قلب هر انسانی را لمس کرده و در خاطر هر کسی که ان را استشمام می کند بماند. رایحه ی بولگاری من این بلک مردانه شما را سوار بر ارابه ی خیال به یک شب پرستاره و سرد، در کلبه ای چوبی میان دشتی از گل های زنبق و مریم می برد.

طراحی شیک بطری عطر بولگاری من این بلک

طراحی شیک و کلاسیک بطری عطر بولگاری من این بلک مردانه جذابیت و کلاس خاصی را به آن بخشیده و طوری طراحی شده تا حال و هوای عطر را کاملا منتقل کند. بیشترین رنگ به کار رفته در بدنه ی آن مشکی است و نوشته ها با رنگ برنزی و فونت مینیمال روی بدنه ی آن نقش بسته اند و جذابیت و جسارت خاصی را به آن بخشیده اند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2014

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

آلبرتو موریلاس

عطر - نت بالا

ادویه جات معطر, تنباکو

عطر - نت میانی

چرم, زنبق, گل مریم

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب گایاک, دانه تونکا, لوبان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر بولگاری من این بلک ادوپرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط