عطر دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم مردانه

دسته: , برچسب: برند: دیور
شناسه محصول: mzpd-111138
(1 بررسی مشتری)
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر دیور هوم اینتنس تداعی کننده یک مرد با وقار با کت و شلواری شیک و متمایز است. روایح سخاوتمندانه و قدرتمند ادو پرفیوم مردانه دیور هوم اینتنس (Dior Homme Intense Eau de Parfum) ساختاری گلی، چوبی و مشکی دارند. ترکیبی پیچیده و معطر که خط بوی آن شما را فرا می خواند. عطار خوشنام خانه عطر دیور، فرانسوا دماشی این ادو پرفیوم جذاب مردانه را خلق کرده است تا امضای ناب و اشرافی برای مردان با اعتماد به نفس و کاریزماتیک باشد. نت های گرم با شیرین ملایم نسخه 2011 این ادکلن مردانه، انتخاب بی نظیری برای فصول پائیز و زمستان است.

هرچند عطر دیور هوم اینتنس برای استفاده روزانه نیز می تواند ایده آل باشد اما برای میهمانی ها پر زرق و برق شبانه و موقعیت های رسمی عملکرد فوق العاده تری دارد. ادوپرفیوم دیور هوم اینتنس مردانی طراحی شده است که برای آن ها اصالت همواره حرف اول را می زند.

هارمونی عطر دیور هوم اینتنس

نت آرامش بخش و ظریف اسطوخودوس، آغازگر هارمونی عطر دیور هوم اینتنس است تا طراوت دلپذیر آن فضا را دربرگیرد. پس از مدتی نوبت به بوی خوش گل خطمی می رسد که با رایحه گلابی و لطافت عمیق گل زنبق در آمیخته شده تا شیرینی محرکی به هارمونی ببخشند. سرانجام با رسیدن به پایان خودنمایی روایح اولیه و میانی، دیور هوم اینتنس سرشت چوبی و جذاب خود را با ترکیب هیجان انگیز وتیور و چوب سدر برملا می کند. جایی که تمام نت ها به تعادل و توزان می رسند و یکی از خاص ترین ادو پرفیوم های مردانه را به وجود می آورند.

طرح بطری عطر دیور هوم اینتنس

با اولین نگاه به طرح بطری عطر دیور هوم اینتنس، بدون شک، لوله نازل منحصر به فرد آن، توجه را جلب می کند. لوله ای مشکی رنگ درون مایعی قهوه ای روشن که به نظر می رسد ترکیبی گرم و قدرتمندی از روایح را در خود دارد. درپوش ادو پرفیوم، مشکی شفاف است تا گردن نقره ای رنگ و زیبای بطری به خوبی دیده شود. نام عطر به همراه برند در بخش پایینی بطری حک شده و زیبایی و سادگی خاص خود را به تصویر می کشد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر, 150 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - گروه بویایی

, ,

عطر - سال ساخت

2011

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

فرانسوا دماشی

عطر - نت بالا

اسطوخودوس

عطر - نت میانی

گل خطمی, گل زنبق, گلابی

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب سدر, وتیور

1 دیدگاه برای عطر دیور هوم اینتنس ادو پرفیوم مردانه

  1. 5

    عرفان احمدی خریدار محصول پاسخ

    فوق العاده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط