عطر لالیک سولیل وایبرنت ادو پرفیوم زنانه

Lalique Soleil Vibrant EDP For Women
دسته: , برند: لالیک
شناسه محصول: mzpd-111714
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۳,۸۶۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر لالیک سولیل وایبرنت (Lalique Soleil Vibrant)، عطری زنانه و خاص از کمپانی مطرح لالیک است. این ادو پرفیوم جذاب در سال 2022 توسط دو عطرساز معروف، به نام ناتالی لارسن و الکساندرا مونت خلق و به بازار جهانی عطر معرفی شد. رایحه شرقی و گلی این عطر خارق العاده توسط بانوان شیک پوش و علاقه مند به برند لالیک، مورد استقبال قرار گرفت. طبع ملایم و طعم ترش و شیرین سولیل وایبرنت برای استفاده در روزهای پاییز، بهار و تابستان بهترین انتخاب است. این محصول با ماندگاری متوسط در شیشه هایی با حجم 100 میل تولید و به فروش می رسد.

رایحه منحصر به فرد عطر لالیک سولیل وایبرنت

در اولین لحظه‌ ای که عطر لالیک سولیل وایبرنت را بر روی پوست یا لباستان اسپری می کنید، شاهکاری از هنرمندی‌ نت های ابتدایی این عطر از جمله؛ ترنج، زنجبیل، گلابی و کلمانتین را استشمام خواهید کرد. رایحه این نت‌ ها شور و حال و نشاط فراوانی را به شما منتقل می ‌کنند. بعد از گذشت دقایقی، نت ‌های ابتدایی کمرنگ شده و سپس نت های میانی از راه می رسند. رایحه نت ‌های میانی ترکیبی گل ‌دار از کنار هم قرار گرفتن گل ‌های یاس و زعفران و شکوفه پرتقال است. رایحه میانی نسبت به رایحه ابتدایی، حس آرامش و امیدواری بیشتری را در وجود شما سرازیر می کند. در نهایت، نت‌ های پایانی هستند که جای خود را با نت‌ های میانی عوض می کنند. نت ‌های ماندگار این ادو پرفیوم زنانه، ترکیبی از نت‌ های وانیل بوربون، چوب دریم و سدر است.

مشخصات ظاهری عطر لالیک سولیل وایبرنت

بطری گرد عطر لالیک سولیل وایبرنت زنانه با الگوگرفتن از اشعه ‌های خورشید طراحی شده است. در اولین نگاه به این عطر، بطری شفافی را مشاهده می کنید که محتویات عطری آن، از درونش کاملا مشخص است. برش ‌ها و زوایای روی بدنه بطری یادآور خورشید درخشان است. عطر سولیل وایبرنت، درپوش براقی به رنگ طلایی دارد. زنجیر زینتی و جذابی دور گردن آن آویخته شده است که در محل اتصال دو طرف زنجیر به هم، پلاکی طلایی وجود دارد که نام عطر Soleil Vibrant روی آن حک شده است. ساختار رویایی و ظاهر زیبای این عطر لوکس چنان خود نمایی می‌کند که هیچ بانوی خوش‌ سلیقه ‌ای به سادگی از آن نمی‌ گذرد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

, ,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2022

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

الکساندرا مونت, ناتالی لارسون

عطر - نت بالا

ترنج, زنجبیل, کلمانتین, گلابی

عطر - نت میانی

زعفران, شکوفه پرتقال, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب دریم, سدر, وانیل بوربون

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر لالیک سولیل وایبرنت ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *