عطر ناسوماتو سادونا سو اکستریت د پارفیوم مردانه و زنانه

Nasomatto Sadonaso EXP For Men And Women
دسته: , , , برند: ناسوماتو
شناسه محصول: mzpd-111709
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ناسوماتو سادونا سو Nasomatto Sadonaso، عطری گرم و تلخ از برند هلندی ناسوماتو Nasomatto است. این عطر شیک و جدید  توسط استاد دیوانه دنیای عطر الساندرو گوالتیری در سال ۲۰۲۳ طراحی و به بازار عطر جهانی معرفی شد. عطر سادونا سو دارای غلظت اکستریت د پارفیوم است که برای استفاده مشترک آقایان و بانوان طراحی شده است. این عطر مهیج و فوق العاده با رایحه چوبی حیوانی، برای استفاده در محافل و جشن های شبانه در فصل های سرد سال پاییز و زمستان پیشنهاد می شود. این محصول با ماندگاری خوب در شیشه های با حجم 30 میل تولید و روانه بازار می گردد.

 رایحه‌ عطر ناسوماتو سادونا سو

زمانی که شما چند پاف از این عطر ناسوماتو سادونا سو را از فاصله ۲۰سانتی متری بر روی نواحی نبض دار بدن مثل مچ دست یا رگ گردن و یا لباس خود اسپری می‌کنید؛ بلافاصله نت های اولیه عطر را استشمام می‌کنید. ترکیبی هنرمندانه از نت های قهوه، دانه تونکا و چوب صندل است. بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه نت های اولیه جای خود را به نت های میانی عطر متشکل از نت های کهربا، روایح حیوانی، مشک و تنباکو می دهند. با گذشت زمانی طولانی سرانجام نت های پایه و ماندگار عطر ظاهر می شوند، نت های پایه شامل نت های سبز و وانیل هستند که ترکیب های شگفت انگیز و خارق العاده و حسی سرشار از طراوت و هیجان را به شما تزریق می کند.

 مشخصات ظاهری عطر ناسوماتو سادونا سو

شیشه عطر ناسوماتو سادونا سو، شبیه به دیگر محصولات برند ناسوماتو در عین سادگی زیبا طراحی شده است. بدنه شیشه به شکل مکعب مستطیلی از جنس بلوری شفاف ساخته شده است. قسمت پایین شیشه به رنگ مشکی جذابی است که با رسیدن با بالای شیشه رنگ مشکی محو شده است. مایع داخل شیشه تا حدودی قابل مشاهده است. بر روی شیشه برچسبی به رنگ سفید دیده می شود که نام عطر و غلظت آن نوشته شده است. پمپ اسپری عطر به رنگ نقره ‌ای است. درپوش عطر سادونا سو به شکل استوانه ای از چوب راش لاکی با لایه ‌هایی از رنگ مشکی و روکش براق ساخته شده است. جعبه عطر به رنگ سیاه است که با فونت انگلیسی بزرگ تو خالی با حاشیه آبی، نام عطر سادونا سو SADONASO حک شده است. در قسمت پایین جعبه نیز نام برند NASOMATTO به انگلیسی به رنگ آبی زیبایی نوشته شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 30 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2023

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

الکساندرو گولتیری

عطر - نت بالا

چوب صندل, دانه تونکا, قهوه

عطر - نت میانی

تنباکو, روایح حیوانی, کهربا, مشک

عطر - نت پایه(ماندگار)

نت های سبز, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ناسوماتو سادونا سو اکستریت د پارفیوم مردانه و زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط