عطر نیشان ترو اکستریت د پارفیوم زنانه و مردانه

Nishane Tero EXP For Women and Men
دسته: , , , برچسب: برند: نیشان
شناسه محصول: mzpd-111642
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر نیشان ترو Nishane Tero محصولی از برند نیشان در سال 2022 است. عطار ماهر و با تجربه آن با نام کارلوس بنایم، این عطر زنانه و مردانه را با رایحه ای گرم و تند طراحی کرده است. این محصول در گروه بویایی شرقی- ادویه ای قرار می گیرد. ماندگاری عالی این اکستریت د پارفیوم باعث شده تا برای مهمانی های شبانه لوکس و مجلل یک گزینه ایده آل باشد. رایحه دلفریب و گرمابخش این عطر اینطور ایجاب می کند که آن را برای فصول پاییز، زمستان و حتی بهار انتخاب کنید. این محصول یونیسکس در شیشه هایی به حجم 100 میل تولید و روانه بازار می شود.

رایحه خارق العاده عطر نیشان ترو

هنگامی که چند پاف از عطر نیشان ترو را بر روی لباس و یا پوستتان اسپری می کنید، عناصری شامل کارامل، نمک، فلفل سیاه، فلفل سیچوان فضای اطراف شما را پر می کنند. وجود کارامل در این ترکیب حس تازگی و طراوت را در درون شما فعال می کند. مدت زیادی نمی گذرد که نت های ابتدایی محو می شوند و نت های میانی از راه می رسند. نت های میانی این عطر شامل رایحه های دارچین و برگ نعناع می باشد. وجود این ترکیب خاص در کنار هم دلیلی برای بالا بردن حس هیجان در شما می باشد. در انتها، نوبت به نت های پایانی می رسد. ترکیباتی همچون؛ کهربا، وتیور و بلوط است که باعث جاودانه شدن این عطر در محیط اطراف شما می شود.

طراحی شیشه عطر نیشان ترو

ظاهر عطر نیشان ترو بسیار جذاب و همه پسند طراحی شده است. بدنه مکعب مستطیلی با شیشه ای شفاف حس لوکس بودن را به شما القا می کند. جذابیت این عطر به واسطه برچسب خاصی که بر روی بدنه آن قرار دارد، کامل می شود. برچسبی با زمینه ای سفید که بر روی آن خطوط به رنگ های آبی، قرمز و سبز خودنمایی می کنند و اما نوشته های روی بدنه که مکمل زیبایی این محصول هستند؛ کلمه (TERO) در قسمت بالایی به رنگ مشکی، (NISHANE) با فونتی درشت به رنگ زرد، در پایین آن (Extrait de Parfum) با فونتی ریز جلوه خاصی در میان آن خطوط زیبا به عطر می دهند. در آخر، درپوش طلایی رنگ با شکل و شمایلی خاص بر سر این عطر نیز همچون تاجی چشم نواز خودنمایی می کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2022

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

کارلوس بنایم

عطر - نت بالا

فلفل سیاه, فلفل سیچوان, کارامل, نمک

عطر - نت میانی

دارچین, نعناع هندی

عطر - نت پایه(ماندگار)

بلوط, کهربا, وتیور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر نیشان ترو اکستریت د پارفیوم زنانه و مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *