عطر ویوا ویتا اینجوی ادو پرفیوم زنانه

Viva Vita Enjoy EDP For Women
دسته: , برچسب: برند: ویوا ویتا
شناسه محصول: mzpd-111619
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ویوا ویتا اینجوی (Viva Vita Enjoy) محصولی از برند ایرانی ویوا ویتا است که در سال 2021 به بازار عطر معرفی شد. ادو پرفیوم زنانه اینجوی بیانگر تجسم قدرتی مسخ کننده، منظومه ای مخملی، ظریف و در عین حال قدرتمند است. رایحه گرم و شیرین این عطر زنانه و رویایی، سرشار ازانرژی، نشاط و جسارت برای کشف فصل جدیدی از زنانگی است. اینجوی با گروه بویایی گلی، چوبی و مشکی که دارد، برای بانویی اغواگر و پر جنب و جوش طراحی شده است. این عطرفوق العاده با داشتن غلظت ادو پرفیوم از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است. رایحه گرم و دلنشین این عطر جهت استفاده در فصول سرد پاییز و زمستان بسیار مناسب است. این محصول در شیشه هایی به حجم 100 میل تولید و روانه بازار عطر می شود.

رایحه عطر ویوا ویتا اینجوی

با اولین افشانه از عطر ویوا ویتا اینجوی بر روی نواحی نبض دار بدن مانند رگ گردن و مچ دست یا لباس خود، بلافاصله نت های اولیه جذاب عطر ظاهر می شوند. نت اولیه این عطر زنانه از تک نت موگه بهار تشکیل شده است و به همراه خود حس نشاط و شادابی را به شما هدیه می دهد. بعد از گذشت مدت کوتاهی، نت های اولیه کم رنگ شده و نت های میانی عطر شامل گل یاس و گل رز به مشام می رسد. بعد از گذشت زمانی طولانی، نت های ماندگار و پایه عطر شامل خس خس و مشک آشکار می شوند. رایحه ‌های گلی این ادو پرفیوم باعث احساس تازگی و زندگی می‌شوند، در حالی که تلخی ملایم چوب در کنار آن، حالتی گرم و دلنشین به این ترکیب می ‌بخشد. رایحه مشکی نیز عمق و پایداری به عطر اضافه می ‌کند و سبب ماندگاری طولانی مدت آن می‌ شود.

مشخصات ظاهری عطر ویوا ویتا اینجوی

شیشه عطر ویوا ویتا اینجوی، بسیار ساده و در عین حال زیبا طراحی شده است. ظاهر شیشه این عطر نیز به پیروی از عطرهای تولیدی این برند، به شکل استوانه ای متقارن و از سه قسمت تشکیل شده است. قسمت درپوش و قسمت پایین شیشه عطر به شکل درپوش مشکی براق تعبیه شده است. میانه شیشه عطر به رنگ کرمی مات است. بر روی بدنه نام برند عطر ویوا ویتا Viva Vita و قسمت پایین تر نام عطر ENJOY به زیبایی حک شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

, ,

عطر - سال ساخت

2021

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

موگه بهار

عطر - نت میانی

گل رز, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

درخت خس خس, مشک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ویوا ویتا اینجوی ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط