عطر پارفومز د مارلی کاسیلی ادو پرفیوم زنانه

Parfums de Marly Cassili EDP For Women
دسته: , برند: پارفومز د مارلی
شناسه محصول: mzpd-111614
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر پارفومز د مارلی کاسیلی Parfums de Marly Cassili محصولی از کمپانی مطرح پارفومز د مارلی در سال 2019 می باشد. این عطر با رایحه ملایم و معتدل خود برای استفاده در روز های بهاری و تابستانی بسیار مناسب است. شما می توانید این عطر زنانه و شکیل را برای مهمانی ها، قرار های ملاقات غیر رسمی و عاشقانه انتخاب کنید. فرمولاسیون این عطر زنانه از ماندگاری متوسطی برخوردار است. این محصول با غلظت ادو پرفیوم در حجم به صرفه 75 میل تولید و قابل ارائه می باشد.

رایحه عطر پارفومز د مارلی کاسیلی

هنگامی که مقدار کمی از عطر پارفومز د مارلی کاسیلی زنانه را بر روی نواحی نبض دار مانند مچ دست، رگ های گردن و پشت گوش خود اسپری می نمایید، عنصر های ابتدایی متشکل از رز بلغاری ، نت های گل و توت قرمز را برای خود فعال می کنید. استشمام این نت ها حسی سرشار از نشاط و سر زندگی را برای شما به ارمغان می آورد. با گذشت مدت زمان کوتاهی، نت های ابتدایی حذف شده و نت های میانی از راه می رسند. در لایه های نت های میانی ترکیبی از میموزا، پتالیا، آلو و فرانگی پانی احساس می شود که در شما حس استقلال طلبی و شادابی دو چندانی فراهم می کند. در انتها نت های پایانی با رایحه های بینظیر، چوب صندل، دانه تونکا و وانیل در فضا پراکنده شده و سپس ماندگار خواهد شد. با استشمام نت ‌های انتهایی، حسی سرشار از  امیدورای و اعتماد ‌بنفس در وجود شما سرازیر می شود.

مشخصات ظاهری عطر پارفومز د مارلی کاسیلی

بدنه بطری عطر پارفومز د مارلی کاسیلی از جنس شیشه متراکم و غیر شفاف به رنگ کرم می باشد. این طراحی شیشه موجب می شود که شما نتوانید پیچ و تاب مایع درون عطر را ببینید. قالب بدنه در نواحی میانی باریک شده است. یک حاشیه از برگ و گل نیز بر روی بدنه آن به صورت برجسته نقش بسته است که این یکی از ویژگی های شاخص عطر های زنانه پارفومز د مارلی می باشد. یک درپوش کروی و سیلور رنگ روی بطری به چشم می خورد که شکل دو اسب رام شده در مقابل همدیگر، روی آن حک شده است. دو منگوله ابریشمی نیز به رنگ کرم به دور گردن این عطر آویخته شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2019

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

توت قرمز, رز بلغاری, نت های گل

عطر - نت میانی

آلو, پتالیا, فرانگی بانی, میموزا

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب صندل, دانه غلات, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر پارفومز د مارلی کاسیلی ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *