عطر کرید اونتوس ابسولو ادو پرفیوم مردانه

Creed Absolu Aventus EDP For Men
دسته: , برند: کرید
شناسه محصول: mzpd-111635
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۲۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر کرید اونتوس ابسولو Creed Absolu Aventus، عطری جدید با رایحه ملایم و شیرین است که توسط برند مشهور فرانسوی کرید Creed در سال ۲۰۲۳ به بازار عطر معرفی گردید. این عطر جذاب و راز آلود در گروه بویایی چوبی و معطر خود به مردانی که می خواهند در بین اطرافیان امضای خاصی داشته باشند پیشنهاد می شود. عطر اونتوس ابسولو با رایحه ملایم و شیرین خود می تواند گزینه عالی برای ملاقات های شبانه در فصل های سرد سال همچون؛ پاییز و زمستان و همچنین فصل بهار باشد. این ادو پرفیوم با ماندگاری خوب در شیشه های با حجم ۷۵ میل تولید و روانه بازار می گردد.

رایحه‌ عطر کرید اونتوس ابسولو

هنگامی که چند پاف از عطر کرید اونتوس ابسولو را بر روی نواحی منبض یا لباس خود اسپری می کنید؛ بلافاصله نت های اولیه عطر شامل نت های گریپ فروت، ترنج، انگور سیاه به مشام شما می رسد. ترکیب میوه‌ای که حسی سر شار از نشاط و سر زندگی را در شما به وجود می آورد. بعد از گذشت چند دقیقه نت های اولیه محو شده و نت های میانی عطر آشکار می شوند. ترکیبی از نت های زنجبیل، هل، دارچین و بالنگ که مخلوطی از ادویه های گرم است و به همراه خود احساس مردانه عطر را تقویت می کند. با گذشت زمان طولانی، نت های ماندگار این ادو پرفیوم شامل نت های نعناع هندی، خس خس و فلفل صورتی آشکار می شوند و سبب ماندگار تر شدن رایحه این عطر جذاب می شوند.

مشخصات ظاهری عطر کرید اونتوس ابسولو

شیشه عطر کرید اونتوس ابسولو، بسیار جذاب و خاص طراحی شده است. بدنه بطری به رنگ مشکی براق است و مایع داخل شیشه قابل مشاهده نیست. در پوش عطر نیز به رنگ مشکی براق است که به زیبایی بر روی بدنه قرار گرفته است. در قسمت بالای بطری نام برند فرانسوی کرید CREED با حروف بزرگ انگلیسی و برجسته حک شده است . همچنین، در قسمت راست پایین بطری نام عطر Absolu Aventus با رنگ نقره ای نوشته شده است. کمی پایین تر و در سمت چپ بطری حجم عطر درج شده است. نشان تجاری کرید مردی سوار بر اسب در قسمت وسط بطری قابل رویت است. جعبه عطر نیز به پیروی از بطری به رنگ مشکی است و در داخل کادری مشکی براق به رنگ نقره ای نام عطر، نام برند و نشان تجاری نیز درج شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2023

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

ترنج, توت سیاه, گریپ فروت

عطر - نت میانی

بالنگ, دارچین, زنجبیل, هل

عطر - نت پایه(ماندگار)

درخت خس خس, فلفل صورتی, نعناع هندی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر کرید اونتوس ابسولو ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *