عطر کرید وایکینگ ادو پرفیوم مردانه

دسته: , برند: کرید
شناسه محصول: mzpd-111120
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۲۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر کرید وایکینگ ادو پرفیوم مردانه

عطر کرید وایکینگ، ادو پرفیومی است که در سال 2017 توسط الیور کرید (Olivier Creed) وارد دنیای عطر های مردانه شد. الیور کرید ششم، این عطر چوبی و آروماتیک را با الهام از سرزمین آتش و یخ، آتشفشان ها و یخچال های طبیعی ایسلند، خلق کرده است. عطر کرید وایکینگ (Viking Creed)، انتخاب خوبی برای مردان مدرن با روحی نترس و کاوشگری بی حدو مرز است.

وایکینگ ها همواره نماد شجاعت، سفرهای دور و دراز و استقامتی غیرقابل انکاری بودند. عطر کرید وایکینگ، کشتی های بادبانی بزرگ در دل اقیانوس، قدرت و روحیه دریانوردان ماهر و همیشه آماده وایکینگ را به تصویر می کشد و برای تحسین مردانی قدرتمند، شجاع و تسخیر کننده طراحی شده است. روایح سبز، معطر و تند عطر کرید وایکینگ برای تمام فصول مخصوصا فصول سرد و خنک سال ایده آل بوده و برای استفاده روزانه و مواقع رسمی، مناسب است.

هارمونی هیجان انگیز و پر شور عطر کرید وایکینگ

عطر کرید وایکینگ با حس پرطراوت مرکباتی همچون پرتقال، ترنج و لیمو آغاز می شود که با تلخی ابسنت، شیرینی فلفل صورتی و خنکی نعناع تند در آمیخته شده و سرزندگی را به ارمغان می آورند. قلب این ادوپرفیوم با آرامشی از جنس اسطخودوس در کنار لطافت رز بلغاری و یاس می تپد. این روایح با همراهی ادویه جاتی همچون میخک، ریشه زنبق و فلفل فرنگی، نت میانی این ادکلن را تکمیل می کنند. در نهایت روایح لوکس دانه تونکا، وتیور و سدر، در آمیخته شده با مشک سفید فریبنده، هارمونی هیجان انگیز و پر شور کرید وایکینگ را به پایان می رسانند.

طرح بطری عطر کرید وایکینگ

طرح بطری عطر کرید وایکینگ، تلفیقی ظریف از شاهکار بی نظیر قرن نهم یعنی کشتی وایکینگ ها با طرح همیشگی و معروف خانه عطر کرید است. رنگ قرمز انتخاب شده برای بدنه، به خوبی روایح آتشین و برجسته این ادو پرفیوم را برملا می کند. این رنگ در نماد کرید و همچنین در قسمت بالایی درپوش عطر نیز استفاده شده که هماهنگی زیبا و چشم نوازی ایجاد کرده است. در وسط بطری، کادری نقره ای رنگ وجود دارد که کشتی بادبانی بزرگ واکینگ ها در آن خود نمایی می کند. این ادکلن، پس از کرید اونتوس 2010، از جمله اصلی ترین ادو پرفیوم مردانه خانه عطر کرید محسوب می شود و برنده جایزه  GQ Grooming نیز می باشد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

, ,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2017

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

الیور کرید

عطر - نت بالا

ابسنت, پرتغال, ترنج, فلفل صورتی, لیمو, نعناع تند

عطر - نت میانی

اسطوخودوس, رز بلغاری, ریشه زنبق, فلفل فرنگی, گل یاس, میخک

عطر - نت پایه(ماندگار)

دانه تونکا, سدر, مشک سفید, وتیور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر کرید وایکینگ ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *