عطر لالیک سولیل ادو پرفیوم زنانه

Lalique Soleil EDP For Women
دسته: , برچسب: برند: لالیک
شناسه محصول: mzpd-111551
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۳,۸۶۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر لالیک سولیل زنانه Lalique Soleil عطری خاص و دلنشین از خانواده بویایی گلی- میوه‌ای است. عطر «سولیل» نمادی از زنان جذابی است که هر صبح بیدار می ‌شوند و آفتاب به آنها سلام می‌ کند. زنانی که زیر نور درخشان خورشید به زیبایی کامل می ‌رسند. این عطر دارای طبع رایحه ‌ای خنک و طعمی شیرین است. استفاده از عطر جذاب لالیک سولیل با رایحه معتدل برای تمام فصول سال بخصوص بهار، تابستان و پاییز پیشنهاد می شود. این محصول دارای غلظت ادو پرفیوم است و ماندگاری و پخش بوی آن قابل قبول می باشد. این عطر زنانه از نمونه‌ کارهای بینظیر برند لالیک است که در سال 2019 توسط سه تن از عطرسازان ماهر فرانسوی به نام الکساندرا مونت، باربارا زوبلین و بنویست لاپزا خلق و به بازار عطر عرضه شد. این ادو پرفیوم فرانسوی معادل 100 میل حجم دارد. Lalique Soleil یک عطر شیرین زنانه است که برای استفاده با لباس‌ های روشن و آزاد در قرارهای دوستانه و عاشقانه تا محل کار و اداری بسیار مناسب است.

 

رایحه عطر لالیک سولیل

پس از اولین اسپری عطر لالیک سولیل زنانه، بلافاصله نت ابتدایی این عطر در فضا پخش شده و با رایحه‌ های ابریشمی نارنگی ماندارین، هل و بادام آغاز می ‌شود. بعد از اندک زمانی، نت های میانی از راه رسیده و با روایح گرم و اعتیادآور کارامل، شیر، قهوه و گلابی و یاسمن سفید شما را حیرت زده می ‌کند. در نهایت، نت ‌های پایه این ادو پرفیوم زنانه با روایح ماندگار مشک، چوب صندل سفید و پرالین تکمیل شده و شما را به وجد می‌آورد.

مشخصات ظاهری عطر لالیک سولیل

بطری گرد و زیبای عطر لالیک سولیل زنانه با الگوگرفتن از اشعه ‌های خورشید طراحی شده است. در اولین نگاه، شیشه شفافی را مشاهده می کنید که محتویات درون آن به ‌رنگ صورتی از درونش مشخص است. برش ‌ها و زوایای حک شده بر روی بدنه این عطر یادآور خورشید درخشان است. این ادو پرفیوم زنانه درپوش براقی به رنگ طلایی دارد که نام برند در محل اتصال آن به بدنه، با فونت زیبایی به چشم می‌ خورد. جواهر زینتی کوچکی نیز دور گردن آن آویخته شده همراه با پلاکی طلایی که نام عطر روی آن حک شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2019

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

الکساندرا مونت, باربارا زوبلین, بنویست لاپزا

عطر - نت بالا

بادام, نارنگی ماندارین, هل

عطر - نت میانی

بادام, شیر, قهوه, کارامل, گل یاس, گلابی

عطر - نت پایه(ماندگار)

پرالین, تمشک, چوب صندل سفید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر لالیک سولیل ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *