عطر آلفا مونته چلنجرز ادو پرفیوم مردانه

Alfa Monte Challengers EDP For Men
دسته: , برچسب: , برند: آلفا مونته
شناسه محصول: mzpd-111448
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱,۱۵۵,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر آلفا مونته چلنجرز محصولی از برند آلفا مونته است که در سال 2020 با رایحه تند و تلخ و همچنین گروه بویایی چوبی، میوه ای، مرکبات و گلی به بازار عطر معرفی شد. نوع غلظت عطر آلفا مونته چلنجرز Alfa Monte Challengers مدل ادو پرفیوم مردانه است و بهترین انتخاب برای فصل بهار و پاییز است. این عطر با ترکیبات جذاب خود، دریچه ای از شگفت انگیز ترین رایحه ها را به روی دوستداران خود می گشاید. عطر چلنجرز همان عطریست که کلیه خصوصیات مردانه تان را به شما و اطرافیان یادآوری می نماید. این عطر خلق شده تا شما را به یک جنتلمن واقعی تبدیل کند. با استفاده از این عطر، روحی تازه در درون شما دمیده می شود. عطر چلنجرز برای این ساخته شده که در لحظه های تلخ و شیرین در کنارتان باشد.

رایحه عطر آلفا مونته چلنجرز

رایحه ابتدایی عطر آلفا مونته چلنجرز ترکیبی از بوی پرتقال و گریپ فروت است و به همراه خود حس زمستانی که با شروع بهاری دوباره این فصل را پشت سر گذاشته اید، یاد آور می کند. بهاری که با حس فوق العاده ناشی از نت پرتقال و گریپ فروت شروع شود، بدون شک می تواند فصلی برای اتفاقات خوب زندگی شما باشد. بعد از مدتی، نت میانه این عطر با ترکیب رایحه ی تند فلفل و بوی خوش گل شمعدان، آرامشی عجیب را درون فضا حاکم می کند. بعد از آن، روایح چوبی، دودی و خاکی حاصل از ترکیبات سدر و خس خس در کنار نت ضعیف بنزوئین، رایحه بینظیری را خلق می کند. وجود بنزوئین در کنار دیگر نت ها، متفاوت ترین نت ها را پدید می آورد. با عطر چلنجرز متفاوت بودن را در یک جمع، تجربه نمایید.

عطر آلفا مونته چلنجرز برای چه افراد و مکان هایی طراحی شده است؟

عطر آلفا مونته چلنجرز، گزینه بسیار مناسبی برای آقایانی است که ساعت های طولانی را در محل کار خود سپری می کنند. این عطر فرانسوی با توجه به ترکیب عصاره های انواع گیاهان و مواد معدنی ساخته شده تا مدت زیادی بر روی لباس شما باقی خواهد ماند. علاوه برآن، طراحان این عطر تلاش کرده اند تا با ترکیب مواد مختلف، نیاز تمامی سلیقه ها را برآورده کنند. عطر فوق العاده چلنجرز برای هدیه دادن به افراد دوست داشتنی و جذاب در زندگیتان، بسیار عالی است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

, , ,

عطر - سال ساخت

2020

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

پرتقال, گریپ فروت

عطر - نت میانی

فلفل, گل عطری

عطر - نت پایه(ماندگار)

بنزوئین, درخت خس خس, سدر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر آلفا مونته چلنجرز ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *