عطر آمواج رفلکشن ادو پرفیوم زنانه

Amouage Reflection EDP For Women
دسته: , برند: آمواج
شناسه محصول: mzpd-111682
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر آمواج رفلکشن (Amouage Reflection)، عطری زنانه و شیک از برند عمانی آمواج است. این عطر در سال 2006 توسط عطرساز معروف و توانمندی به نام موریس روسل خلق و به بازار عطر معرفی شد. ادو پرفیوم زنانه آمواج رفلکشن در گروه بویایی گل دار قرار می گیرد و دارای رایحه ای خنک و طعم شیرین است. از این ادوپرفیوم زنانه با ماندگاری متوسط، می‌توان در تمام روزهای تابستانی یا بهاری سال استفاده کرد. این محصول شگفت انگیز در شیشه هایی به حجم 100 میل تولید و به فروش می رسد. اگر شما هم از آن دسته خانم‌ هایی هستید که جلب کردن توجه اطرافیان ‌تان را دوست دارید، این عطر با رایحه خنک و سحرآمیزی که دارد، مناسب‌ترین انتخاب برای شما به شمار می‌ رود.

رایحه عطر آمواج رفلکشن

پس از اسپری کردن مقداری از عطر آمواج رفلکشن زنانه، رایحه ای فوق العاده از ترکیب نت‌ های گل بنفشه، گل فریزیا و نت گیاهان سبز آغاز می‌شود. این ترکیب حسی سبز، با طراوت و گیاهی را با خود به همراه دارد و احساس حضور در طبیعت را برای شما زنده می‌کند. با گذر زمان حالت پودری و جذاب ناشی از تلفیق نت‌ های گل مگنولیا و گل یاس احساس می‌ شود. این رایحه در نت میانی حس رمانتیک و در عین حال آرامش بخش را در وجودتان به جریان می ‌اندازد. پس از گذشت زمان نسبتا طولانی، نت پایانی از راه می‌ رسد و جایگزین نت میانی می‌ شود. این بخش از رایحه عطر ترکیبی از چوب سدر، چوب صندل و کهربا است. رایحه شفاف و صمیمی این عطر زنانه تا آخرین لحظات حفظ می ‌شود و با بوییدن آن گویی در یک جنگل سبز و پر از گل و گیاه، حضور دارید.

مشخصات فیزیکی عطر آمواج رفلکشن زنانه

طرح شیشه عطر آمواج رفلکشن زنانه از یک مسجد معروف در کشور عمان الهام گرفته شده است. اگر به شیشه‌ عطر نگاه دقیقی داشته باشید، خیلی زود متوجه وجود نشان تجاری آمواج، که با رنگ نقره ‌ای براق بر روی شیشه عطر نقش بسته است، خواهید شد. درپوش بطری این عطر، درست مانند یک گنبد نقره ‌ای رنگ بر روی شیشه قرار گرفته است. این درب گنبدی شکل تداعی کننده بناهای عربی و شرقی در منطقه‌ عمان و حال و هوای گرم و ساحلی این کشور عربی است. بر روی گردن بطری عطر زنانه آمواج، نام Reflection به زیبایی حک شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2006

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

موریس روسل

عطر - نت بالا

بنفشه, ترکیبات سبز, فریزیا

عطر - نت میانی

گل یاس, مگنولیا

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب صندل سفید, سدر, کهربا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر آمواج رفلکشن ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *