عطر بای کیلیان آنجلز شیر ادو پرفیوم مردانه و زنانه

By Kilian Angels Share EDP For Men and Women
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۱۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴,۴۹۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر بای کیلیان آنجلز شیر By Kilian Angels Share یکی از جدید ترین عطرهای برند فرانسوی بای کیلیان است که توسط عطرساز معروف فرانسوی به نام بنویست لاپزا در سال 2020 خلق و به بازار عطر معرفی شد. آنجلز شیر یاد آور جوش و خروشی است که از شراب لیکور در بشکه های ساخته شده از بلوط بر می خیزد. این عطر کاملا یونیسکس است و بانوان و آقایان می توانند به طور مشترک از آن استفاده نمایند. عطر آنجلز شیر از گروه بویایی شرقی وانیلی است. این عطر فوق العاده با رایحه گرم و شیرین خود یک عطر پاییز و زمستانی محسوب می شود که برای قرارهای مهم دو نفره و عاشاقانه، جلسات مهم کاری و حتی مهمانی های مهم انتخابی ایده آل می باشد. این ادو پرفیوم مردانه و زنانه از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است و در حجم 50 میل به بازار عطر عرضه می شود.

رایحه عطر بای کیلیان آنجلز شیر

با اسپری نمودن مقداری از عطر بای کیلیان آنجلز شیر بر روی نواحی نبض دار پوستتان، رایحه مشروبی پر حرارت و حس شیرینی طور را استشمام خواهید نمود. هر چقدر به سمت نت های میانی می روید حس دارچینی آَشکارتر می شود و در این میان دانه های تونکا یک حس تلخی به عطر اضافه می کنند که از شیرینی این عطر لوکس و جذاب تا حدودی کم می کند. در نهایت، نت های پایه این عطر جادویی با رایحه های پرالین، وانیل و چوب صندل سفید در فضا منتشر شده و سپس ماندگار می شوند.

طراحی شیشه عطر بای کیلیان آنجلز شیر

شیشه عطر بای کیلیان آنجلز شیر بسیار شیک و سلطنتی طراحی شده است. شیشه کریستالی این عطر از جام ظرف مشروبات الکلی الهام گرفته شده است. شکل ظاهری این بطری به شکل استوانه ای کوچک، کوتاه و پهن می باشد که بر روی بدنه کریستالی آن، برجستگی و نقوش زیادی حک شده است. شفاف بودن شیشه عطر باعث شده تا رنگ بینظیر کنیاکی رنگ آنجلز شیر نمایان شود و جلوه ای زیبا و خاص به آن ببخشد. در مرکز بدنه شیشه، پلاکی طلایی رنگ مربعی شکل به صورت مورب کار شده است که نام ANGELS SHARE با فونتی ساده و سفید و نام برند KILLIAN با فونت معروف خود در پایین آن نوشته شده است. طراحی درب شیشه آن نیز به گونه ای است که در راستای محفظه و به همان ابعاد قرار می گیرد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 50 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2020

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

بنویست لاپزا

عطر - نت بالا

کنیاک

عطر - نت میانی

دارچین, دانه تونکا, درخت بلوط

عطر - نت پایه(ماندگار)

پرالین, چوب صندل سفید, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر بای کیلیان آنجلز شیر ادو پرفیوم مردانه و زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط