عطر سانچز ارتی وود اکستریت پرفیوم زنانه و مردانه

Sanchez Earthy Wood EXP For Women and Men
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۳,۴۲۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر سانچز ارتی وود Sanchez Earthy Wood، عطری زنانه و مردانه با رایحه گرم و شیرین از برند معروف فرانسوی سانچز Sanchez است. این عطر لوکس و شیک، در سال ۲۰۲۲ به بازار عطر معرفی شد. عطر ارتی وود از گروه بویایی چوبی- مشکی، مناسب مصارف شبانه و همچنین روز های سرد پاییز و زمستان است. این عطر دارای غلظت اکستریت پرفیوم است و از قدرت ماندگاری عالی برخوردار است. عطر ارتی وود از برند سانچز در بطری های با حجم ۱۰۰میلی لیتر تولید و روانه بازار می گردد.

رایحه‌ عطر سانچز ارتی وود

عطر سانچز ارتی وود تشکیل شده از نت های بسیار دل نشین زعفران، نارگیل، گشنیز، بلسان گرجان، دروغن سیپریول، کشمران، رز صورتی، چوب صندل، مشک، نت های شیرین و وانیل است. زمانی که شما مقداری از عطر یونیسکس ارتی وود را بر روی پوست و لباس خود اسپری می کنید. نت های اولیه عطر زعفران، نارگیل و گشنیز بلافاصله ظاهر می شوند. ترکیب نت زعفران با نت نارگیل، حس شادابی و سر زندگی را در شما به وجود می آورد. رفته رفته نت های اولیه محو شده و نت های میانی عطر آشکار می شوند. نت های میانی شامل نت های بلسان گرجان، روغن سیپریول، کشمران و رز صورتی است. ترکیب جذاب و دلپذیر نت گل رز رایحه ای گلی به این نت می دهد. در انتها با گذشت زمان طولانی نت های پایه عطر با عناصری همچون؛ چوب صندل، مشک، نت های شیرین و وانیل خود نمایی می کنند. ترکیب فوق العاده این نت ها باعث شیرینی و ماندگاری عطر می شوند.

مشخصات ظاهری عطر سانچز ارتی وود

شیشه عطر سانچز ارتی وود، مانند دیگر محصولات این برند شیک و ساده طراحی شده است. شیشه عطر مات و مایع درون آن به رنگ قهوه ‌ای است. در وسط شیشه عطر کادری طلایی با زمینه مشکی قرار دارد. در قسمت بالای کادر نام برند عطر سانچز SANCHEZ، در قسمت وسط نام عطر ارتی وود EARTHY WOOD و در قسمت پایین آن، غلظت و حجم عطر با رنگ طلایی و فونت زیبا درج شده است. درپوش عطر به نگ مشکی براق است که به زیبایی بر روی شیشه قرار گرفته است. جعبه عطر نیز به رنگ مشکی براق است که نام عطر و برند عطر با رنگ طلایی نوشته شده و جلوه باشکوهی به آن می بخشد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2022

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

زعفران, گشنیز, نارگیل

عطر - نت میانی

بلسان گرجان, چوب کشمیر, رز صورتی, روغن سیپریول, گیاه ناگارموتا

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب صندل, مشک, نت های شیرین, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر سانچز ارتی وود اکستریت پرفیوم زنانه و مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط