عطر ناسوماتو بلاماژ پرفیوم زنانه و مردانه

Nasomatto Blamage Perfume For Women & Men
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۸,۴۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷,۸۹۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ناسوماتو بلاماژ ، عطری است با رایحه چوبی و مشک که در سال 2014 توسط عطرساز معروف و ساختارشکن هلندی به نام الکساندرو گولتیری و برند ناساموتو خلق و به بازار ارائه شد. عطر بلاماژ Blamage در زبان انگلیسی به معنای تقلب است. طراح این عطر در هنگام ساخت آن، چشمان خود را بست و به صورت تصادفی چهار ماده را با یکدیگر ترکیب نمود، به همین خاطر، نام بلاماژ را برای عطر خود انتخاب نمود. این عطر زنانه و مردانه در مدت زمان کوتاهی بعد از معرفی، توانست با استقبال بینظیری رو به رو شود و در سراسر دنیا زبانزد خاص و عام شد.

 رایحه عطرناسوماتو بلاماژ

در هنگام اسپری عطر ناسوماتو بلاماژ (Nasomatto Blamage) بر روی لباس یا محل نبض خود، در ابتدا رایحه تک نت مشک به مشام می رسد که این رایحه بسیار دلچسب است. بعد از سپری شدن زمان کوتاهی نت میانی از راه می رسد و رایحه های چرم و روایح چوبی اندک اندک در تمام فضای اطراف شما پخش خواهد شد. این عطر تلخی ملایم و گرمی دلپذیری دارد و نت هایی از طبیعت را به رخ می کشد. سپس نت پایانی از این عطر با رایحه درخت قان خود را نشان می دهد و روحیه جسارت و شجاعت در انجام کارهای جدید را در شما تقویت می کند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای اولین بار از این عطر استفاده می کنید، یقینا به عنوان یک تجربه شیرین و دوست داشتنی از آن یاد خواهید نمود. بلاماژ به سبب طبع تند و تلخی که دارد برای استفاده در فصول سرد بسیار مناسب است.

عطر ناسوماتو بلاماژ را در چه مکان هایی استفاده کنیم؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد خوش سلیقه ای هستید که می خواهید با انتخاب درست یک عطر در مجالس رسمی و ویژه، اثرگذاری بیشتری داشته باشید، عطر ناسوماتو بلاماژ به عنوان بهترین گزینه، می تواند شما را به اهدافتان نزدیکتر کند.

طراحی شیشه ناسوماتو بلاماژ

ظاهر این پرفیوم لاکچری همچون رایحه اش، چوبی و خارق العاده طراحی شده است. شیشه چوبی عطر ناسوماتو بلاماژ یادآور رایحه چوبی روزهای نوستالژیک و خاطره انگیز شما است. درپوش این عطر نیز از یک تکه چوب سفید و نامتقارن ساخته شده است و مانند یک کلاه بزرگ بر روی بدنه این عطر سوار شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 30 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2014

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

الکساندرو گولتیری

عطر - نت بالا

مشک

عطر - نت میانی

چرم, نت های چوبی

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب درخت قان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ناسوماتو بلاماژ پرفیوم زنانه و مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *