عطر زرجف دولچه آمالفی ادو پرفیوم زنانه و مردانه

Xerjoff Dolce Amalfi EDP For Women and Men
دسته: , , , برند: زرجف
شناسه محصول: mzpd-111732
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر زرجف دولچه آمالفی (Xerjoff Dolce Amalfi)، عطری مدرن و خاص از برند ایتالیایی زرجف است. این عطر در سال 2017 توسط عطر ساز بلغاری میرسلاف پتکاف تولید و به بازار جهانی عرضه شد. عطر رمانتیک و جذاب دولچه آمافی با گروه بویای شرقی، از آکوردهای گرم ادویه ‌ای پرحرارت، بالسامیک، میوه ‌ای، شیرین و پودری تشکیل شده که طبعی معتدل و طعمی شیرین و تند به عطر می‌ دهند. این عطر زنانه و مردانه برای استفاده در فصول بهار، تابستان و پاییز بسیار مناسب است. شرکت زرجف کمپانی این عطر تقریبا جدید را در بطری و بسته بندی شیک، ماندگاری خوب و در حجمی معادل 100 میلی ‌لیتر برای شخصیت ‌های بانشاط و دوستانه ارائه کرده است.

رایحه عطر زرجف دولچه آمالفی

با استعمال مقداری از عطر زرجف دولچه آمالفی در فضای اطراف یا روی پوستتان، شروعی شاداب و دلنشین را در اولین پاف با ترکیب به، هل، سیب و زعفران را تجربه کنید. ترکیبی انرژی ‌بخش که با استشنام آن خنده بر لبانتان می ‌نشیند. پس از مدتی نت‌ های ابتدایی برای عرض اندام روایح میانی جا باز می ‌کنند. با ظهور نت‌ های میانی شاهد ترکیبی از نت ‌های شبدر و بخور خواهید بود که به صورت قلبی تپنده از روایح بلسان کلمبیایی حضوری اثرگذار و پررنگ دارد. رایحه میانی جسارت و اعتماد به ‌نفس عجیبی را به شما منتقل کرده و مسیر بویایی را برای قسمت پایانی آماده می کند. رایحه پایانی این ادو پرفیوم زنانه و مردانه ته مایه ‌ای چوبی از نت چوب سدر در کنار وانیل، دانه تونکا، کهربا و مشک دارد. این فرمولاسیون پیچیده دارای اثری با نفوذ و ماندگار است که بالانس و تعادل بی‌ نظیری بین روایح آن برقرار می ‌کند.

مشخصات ظاهری عطر زرجف دولچه آمالفی

اگر به طراحی لوکس و طلایی رنگ بطری عطر زرجف دولچه آمالفی دقت کنید، متوجه تضاد عجیب آن با ذات عطر خواهید شد. البته این طراحی، انتخابی کاملا هوشمندانه و نوعی روش‌ زیرکانه است. روی بدنه بطری، در قسمت بالا و به رنگ بدنه، کلمه CASAMORTI 1888 به چشم می‌ خورد. درب بطری به رنگ طلایی درخشان است و در گردنه بطری، آویزی از جنس ابریشم آویخته شده که مزین به یک گیره طلایی رنگ است. در قسمت پایین بطری برچسب آبی رنگی دیده می‌ شودکه روی آن نام عطر با رنگ سفید و با خطی خوش نوشته شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

, ,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2017

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

میرسلاف پتکاف

عطر - نت بالا

به, زعفران, سیب, هل

عطر - نت میانی

بلسان کلمبیایی, روایح دودی, شبدر

عطر - نت پایه(ماندگار)

دانه تونکا, سدر, کهربا, مشک, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر زرجف دولچه آمالفی ادو پرفیوم زنانه و مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط