عطر میلانو فراگرانزه باسیلیکا ادو پرفیوم زنانه و مردانه

Milano Fragranze Basilica EDP For Women and Men
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۷,۸۵۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر میلانو فراگرانزه باسیلیکا Milano Fragranze Basilica محصولی از برند محبوب و لوکس ایتالیایی میلانو فراگرانزه است. عطار این محصول خانم ویولن کولاس می باشد که در سال 2021 این عطر یونیسکس را به بازار عطر و ادکلن معرفی کرده است. از ویژگی های خاص این محصول می توان به رایحه گرم و تند آن اشاره کرد؛ رایحه ای که موجب می شود این عطر در فصول سرد پاییز و زمستان محبوبیت بیشتری داشته باشد. ماندگاری متوسط این عطر اینطور ایجاب می کند که آن را برای تمامی قرار های کاری و مهمانی های مهم انتخاب و استفاده کنید. این عطر در غلظت ادو پرفیوم و در حجم 100 میل تولید عرضه می شود.

رایحه عطر میلانو فراگرانزه باسیلیکا

با اسپری کردن مقدار کمی از عطر میلانو فراگرانزه باسیلیکا بر روی نواحی نبض دار خود شاهد فعال شدن نت های ابتدایی این عطر می باشید. نت هایی که متشکل از رزماری و آویشن می باشد و به همراه خود حسی سر شار از آسودگی خیال و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. با گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی، نت های ابتدایی محو شده و جای خود را به نت های میانی می دهند. نت های میانی از عناصری همچون گل لادن، عود و شیر تشکیل شده است. در آخر، نت های پایانی با ابهتی تمام عیار از راه می رسند تا در قلب و ذهن شما جاودانه شوند. نت هایی که متشکل از روغن سیپریول(یا ناگارموتا)، سدر ویرجینیا و روایح چوبی است و شما را به حال هوای بارانی در کنار کلبه ی جنگلی می برد.

مشخصات ظاهری عطر میلانو فراگرانزه باسیلیکا

ظاهر عطر میلانو فراگرانزه باسیلیکا بسیار ساده و در عین حال دلربا می باشد. بدنه ای به شکل استوانه ای به رنگ آبی، دیده ی هر زن و مردی را به خود جلب می کند. نوشته هایی بر روی برچسبی سرمه ای رنگ با کادری جذاب با خطوط طلایی در وسط قلب این عطر خودنمایی می کنند. برند (BASILICA) در قسمت بالایی، (BY VILAINE COLLAS) در قسمت میانی با فونتی کوچک تر، و (MILANO FRAGRANZE) در قسمت نهایی قرار دارد. در پوش طلایی رنگ کروی بر سر این عطر همچون تاجی چشم نواز، ظاهری جذاب به این عطر می دهد. بر روی درپوش (MILANO FRAGRANZE) حک شده که جلوه خاصی را ایفا می کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2021

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

ویولن کولاس

عطر - نت بالا

آویشن, رزماری

عطر - نت میانی

شیر, عود, گل لادن

عطر - نت پایه(ماندگار)

روایح چوبی, سدر ویرجینیا, ناگارموتا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر میلانو فراگرانزه باسیلیکا ادو پرفیوم زنانه و مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط