عطر آمواج پورترایال زنانه ادو پرفیوم

Amouage Portrayal EDP For Women
دسته: , برند: آمواج
شناسه محصول: mzpd-111510
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر آمواج پورترایال زنانه Amouage Portrayal عطری زنانه، خوشبو و پرطرفدار از برند معروف عمانی آمواج است. این محصول در سال 2019 توسط عطر سازانی به نام پیر نگرین و آنیک مناردو ساخته شده است. عطر پورترایال زنانه با غلظت ادو پرفیوم و در حجم 100 میل برای استفاده بانوان خوش سلیقه و شیک پوش به بازار عطر ارائه شد. مدت زمان ماندگاری این ادو پرفیوم مشابه مدل آمواج پورترایال مردانه بسیار بالا بوده و بعد از گذشت چندین ساعت روایح جذاب آن قابل استشمام است. این عطر فوق العاده با رایحه ملایم و شیرینی که دارد برای فصول پاییز، بهار و تابستان بسیار مناسب است. علاوه بر آن، از این عطر می توان در طول روز و در محافل روزانه استفاده نمود. عطر پورترایال زنانه مختص خانم های شجاع و جسور طراحی شده است؛ همان بانوانی که آرزوهای بزرگی در سر دارند و با رایحه متفاوت و منحصر به فرد این عطر توانمندی و شیطنت و باهوشی آنها را به نمایش می گذارد.

رایحه عطر آمواج پورترایال زنانه

هنگامی که عطر آمواج پورترایال زنانه را در یک محیط و یا بر روی لباس خود اسپری می کنید به سرعت رایحه یاس به مشام‌تان خواهد رسید. این نت گلی حس نشاط و طراوت را در شما و محیط بالا می برد. بعد از گذشت اندک زمانی نوبت به نت های میانی می رسند. این نت ها از ترکیب وانیل و تنباکو تشکیل شده است که حس اعتماد به نفس را در شما تقویت می کنند. سرانجام نوبت به نت پایانی این ادو پرفیوم می رسد. نت پایه این عطر زنانه متشکل از لامی است و انرژی مثبت را در شما افزایش می دهد.

مشخصات ظاهری عطر آمواج پورترایال زنانه

عطر آمواج پورترایال زنانه با همان حس و حال های دیگر عطرهای زنانه برند آمواج طراحی شده است. شیشه این عطر به صورت یک کریستال آبی سواروسکی می باشد که بسیار زیبا و جذاب است. درب بطری عطر پرتریل زنانه نیز به شکل یک گنبد و با ظرافت بسیار خاصی طراحی شده است. یک نگین فیروزه‌ای رنگ نیز بالای این گنبد کار شده است که جذابیت های این عطر را چندین برابر نموده است. در قسمت پایینی درب عطر، نام آن یعنی PORTRAYAL دیده می شود. در مرکز بطری، لوگو این برند عمانی به چشم می خورد. در زیر آن نیز نام برند AMOUAGE قابل مشاهده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2019

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

آنیک مناردو, پیر نگرین

عطر - نت بالا

یاس

عطر - نت میانی

تنباکو, وانیل

عطر - نت پایه(ماندگار)

لامی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر آمواج پورترایال زنانه ادو پرفیوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *