عطر ام میکالف رویال ماسکا ادو پرفیوم زنانه

M. Micallef Royal Muska EDP For Women
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ام میکالف رویال ماسکا (M. Micallef Royal Muska) عطری زنانه و شیک از برند پرطرفدار ام میکالف و ساخت کشور فرانسه است. این محصول در سال 2020 توسط دستان ماهر و باتجربه عطرساز فرانسوی به نام ژان کلود استیر ساخته شد. عطر رویال ماسکا در گروه بویایی شرقی- گلی قرار گرفته است. در درون این عطر از روایحی همچون؛ مشک، گل رز و کهربا استفاده شده است. این محصول دارای طعمی شیرین و طبعی معتدل بوده و برای استفاده در روزهای بهاری و پاییزی بسیار ایده آل است. مدت زمان ماندگاری این ادو پرفیوم زنانه متوسط بوده با این وجود، می‌توانید بعد از استفاده تا چندین ساعت بعد روایح آن را به وضوح احساس نمایید. رویال ماسکا را می توانید در شیشه هایی به حجم 100 میل خریداری نمایید.

رایحه عطر ام میکالف رویال ماسکا

اگر برای اولین بار می خواهید از عطر ام میکالف رویال ماسکا استفاده کنید، بهتر است که چند پاف از این عطر را بر روی لباس و یا نقاط نبض دار بدنتان بزنید. نت آغازین عطر رویال ماسکا از روایح تمشک، رز و هلو تشکیل شده است و به همراه خود حس اعتماد به نفس را در شما تقویت می کند. بعد از گذشت چند دقیقه می ‌توان روایح مشک، یلانگ یلانگ و نت‌ های چوبی گرانبها را استشمام کنید. در آخر، نت پایانی این ادو پرفیوم زنانه از روایح مشک و صمغ بنزوئین تشکیل شده دو شما را در ذهن ها ماندگار می کند.

مشخصات ظاهری عطر ام میکالف رویال ماسکا

شیشه عطر ام میکالف رویال ماسکا بسیار شیک و در عین سادگی، بسیار زیبا طراحی شده است؛ به طوری که در اولین برخورد نگاه مخاطب را در میان هزاران عطر به سوی خود جذب می کند. در میانه بطری یک کادر مستطیلی از بالا تا پایین تعبیه شده که در درون آن مروارید های طلایی به زیبایی هر چه تمام می درخشند. در پوش عطر نیز به رنگ طلایی است و به واسطه یک قطعه طلایی به بدنه متصل شده است. جعبه این محصول از جنس مقوای ضخیم و به رنگ سفید است. بر روی جعبه عطر کادری مستطیلی طراحی شده است که نام عطر و برند را در درون خود جای داده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2020

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

ژان کلود استیر

عطر - نت بالا

تمشک, گل رز, هلو

عطر - نت میانی

روایح چوبی, گل یلانگ, مشک

عطر - نت پایه(ماندگار)

لوبان, مشک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ام میکالف رویال ماسکا ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *