عطر بولگاری گلدیا د رومن نایت ابسولوت زنانه

Bvlgari Goldea The Roman Night Absolute Edp Women
دسته: , برچسب: , برند: بولگاری
شناسه محصول: mzpd-111307
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۷,۶۸۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر بولگاری گلدیا د رومن نایت ابسولوت (Bvlgari Goldea The Roman Night Absolute) بدون شک یکی از بهترین عطرهای زنانه برند خوشنام و خوش سلیقه ایتالیایی، بولگاری است که با همکاری پرفیومر ماهر آلبرتو موریلاس در سال 2018 وارد بازار جهانی شد. این ادوپرفیوم زنانه با رایحه شیرین خود و رقص نت های میوه ای و گلی به کار رفته در آن انتخابی است بی نظیر و هوشمندانه برای شب های طولانی و دوست داشتنی زمستان و پاییز. رایحه این عطر جذاب برند بولگاری پر از شگفتی و جسارت است؛ از این رو هدیه دادن آن به بانوانی با اعتماد به نفس و جذاب اقدام هوشمندانه ای خواهد بود.

رایحه بی نظیر عطر بولگاری گلدیا د رومن نایت ابسولوت

رایحه پر از احساس و شهامت عطر بولگاری گلدیا د رومن نایت ابسولوت توانایی فریفتن هر بوینده ای را حتی در استشمام اول دارد. تنها یک اسپری کوچک از این عطر بر روی نبضتان کافی است تا احساس کنید قدم به دنیای پر رمزوراز و با شکوه این عطر گذاشته اید. پیش از هر چیز رایحه ملایم، طبیعی و بی نظیر آلو یاخته های ریه تان را در آغوش خواهند گرفت و اندکی بعد رایحه نشاط بخش و بهشتی شکوفه پرتقال از راه خواهد رسید و در کنار رایحه آلو غوغا به پا می کند.

مدتی بعد نوبت به هنرنمایی نت های میانی می رسد. ترکیبی شگفت انگیز که حاصل همراهی موفقیت آمیز رایحه شیرین و دوست داشتنی وانیل ماداگاسکار و یاسمین سامباک است همگان را شیفته خود خواهد نمود. اندکی بعد نت های پایه پا به میدان می گذارند. ترکیبی بی نظیر از رایحه خزه که در کنار جسارت و گرمای رایحه مشک و خنکای رایحه پاتچولی هارمونی دوست داشتنی را به نمایش در می آورند.

طراحی بطری شیک عطر بولگاری گلدیا د رومن نایت ابسولوت

طراحی تمام مشکی و دوست داشتنی بطری عطر بولگاری گلدیا د رومن نایت ابسولوت یکی دیگر از دلایل جذابیت این عطر بی نظیر است. بدنه کروی، مشکی رنگ، براق و جذاب بطری در کنار درب کروی شکل و نقوش زیبایی که با خطوط نقره ای رنگ در کناره های بطری و محل اتصال درب و بدنه دیده می شود هارمونی بسیار خاص و جذابی را به وجود آورده است.

مشخصات محصول

نوع عطر

جنسیت

حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

میزان ماندگاری

متوسط

نوع رایحه

مناسب فصل

,

ساعت استفاده

گروه بویایی

,

سال ساخت

2018

کشور تولید کننده

عطار

آلبرتو موریلاس

نت بالا

آلو, شکوفه پرتقال

نت میانی

وانیل ماداگاسکار, یاسمین سامباک

نت پایه(ماندگار)

پاتچولی, خزه, مشک سیاه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر بولگاری گلدیا د رومن نایت ابسولوت زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.