عطر تیری موگلر آلین ادو پرفیوم زنانه

Thierry Mugler Alien EDP for woman
دسته: , برند: تیری موگلر
شناسه محصول: mzpd-111581
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر تیری موگلر آلین Thierry Mugler Alien یکی از نتایج موفق همکاری دو طراح عطر معروف فرانسوی به نام دومینیک روپینو و لارنت برویر است. ادو پرفیوم زنانه آلین از برند تیری موگلر با گروه بویایی شرقی- چوبی در سال 2005 معرفی و به بازار عطر معرفی شد. این عطر زنانه دلربا و جذاب ابتدا دارای رایحه یاسمن سفید و بعد از مدتی روایح چوبی خود را نمایان می کنندکه به صورت منحصر به فردی، احساسات هر انسانی را درگیر می کند. این عطر جذاب پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد. حجم به صرفه 90 میلی لیتری عطر آلین به دلیل طبع گرم و شیرینش، بهترین انتخاب برای استفاده در مراسم و مهمانی های مهم و خاص و همچنین در شب های سرد زمستانی و پاییزی به شمار می‌ رود.

رایحه جذاب عطر تیری موگلر آلین

ترکیب رایحه‌ ها در عطر تیری موگلر آلین، بسیار ساده و در عین حال جذاب است. زمانی که چند پاف از آن را بر روی لباس یا پوستتان اسپری می کنید، در ابتدا ترکیب گلی از رایحه گل یاسمن سفید را احساس خواهید کرد، این تک نت دلنشین، وقتی به میانه راه می رسد، جای خود را نت چوبی میانی می دهد. نت میانی این عطر گویی شما را از میان جنگل عبور می دهد. در انتها، نت پایانی این ادو پرفیوم زنانه شما را به ساختاری گرم، شیرین و دل انگیز کهربا می رساند. سپس به دلیل ماندگاری طولانی این عطر در فضا به یاد گار می ماند.

مشخصات ظاهری عطر تیری موگلر آلین

شیشه عطر تیری موگلر آلین کریستالی و بنفش رنگ است و به به صورت چند ضلعی خودنمایی می کند. تراش های خاص و جذاب و همینطور تکه های طلایی در قسمت بالا و پایین این عطر باعث جذابیت آن شده است. تیری موگلر آلین نماد یک زن سحرآمیز است که قدرت جادویی بالایی برای تغییر اتفاقات دارد و می‌ تواند همه چیز را با چوب جادویی خود، تغییر دهد. این زن دوست دارد همه چیز مطابق میلش باشد و از به نتیجه نرسیدن خواست ه‌هایش، آزرده خاطر می ‌شود. در پوش طلایی رنگ آن نیز درست شبیه به یک پنجه طراحی شده و تداعی‌گر طلسم یک ساحره ماهر است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 90 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2005

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

دومنیک روپیون, لورن برویر

عطر - نت بالا

یاسمن

عطر - نت میانی

روایح چوبی

عطر - نت پایه(ماندگار)

کهربا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر تیری موگلر آلین ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *