عطر اجمل رین دراپس ادوپرفیوم زنانه

Ajmal Raindrops EDP For Women
دسته: , برچسب: , برند: اجمل
شناسه محصول: mzpd-111471
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۷۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر اجمل رین دراپس Ajmal Raindrops در سال 2006 به بازار عطر معرفی شد. این ادوپرفیوم زنانه، عطری بسیار خوشبو و جذاب با رایحه میوه ای و گلی است. این عطر جذاب و دلفریب به دلیل غلظت ادوپرفیوم از قدرت ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است. عطر رین دراپس از برند اجمل، برای استفاده در تمامی فصول مناسب می باشد و شما می توانید 365 روز سال را از این عطر فوق العاده استفاده کنید. علاوه برآن، این عطر خوشبو و متعادل با رایحه شیرین و شاداب با حجم 50 میلی لیتر برای محافل روزانه بسیار توصیه شده است.

رایحه لطیف و زنانه عطر اجمل رین دراپس

هنگامی که عطر اجمل رین دراپس را بر روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید، در لحظات ابتدایی، رایحه ای معتدل و تازه ترکیبی از نت گل ها و نت میوه ای را استشمام خواهید نمود. این ترکیب جذاب و دوست داشتنی، احساس جوانی و شادابی بسیاری را در وجود شما بیدار می کند. بعد از گذشت مدتی این نت ها جای خودشان را به نت میانی می دهند. نت میانی این عطر از رایحه تند و مشخص عنبر تشکیل شده است. با استشمام بوی این نت؛ حس اعتماد به نفس و جسارت به شما القا می شود. در نهایت، نت پایانی عطر رین دراپس تنها از یک نت چوبی تشکیل شده است و شما را به زنی آرام و عاشق و در عین حال مستقل تبدیل می نماید.

طراحی شیشه عطر اجمل رین دراپس

عطر رین دراپس اجمل، بطری شیشه ای شفاف و بی رنگ با درپوشی به رنگ آبی ملایم است که با اولین نگاه، انرژی و حس مثبت عشقبازی زیر سقف آبی آسمان و باران را به شما انتقال می دهد. نام Rain Drops روی بدنه شیشه این عطر با خطی زیبا و مشکی و با الهام از قطرات نوشته شده است. هنگامی که از دور به شیشه عطر اجمل رین دراپس نگاه می کنید، شکل یک قطره را برای شما تداعی می نماید. در بسته بندی جعبه این ادوپرفیوم زنانه، دریایی آرام دیده می شود که از روی هم انباشته شدن این قطرات باران طی عشقی طولانی و حقیقی نشات گرفته است. این عطر با جلوه شیک و شفاف خود، به شیوه ای طراحی شده است که برای زنان علاقه مند به عطرهای همه کاره مناسب می باشد و تازگی و طراوت فضاهای باز را به خاطر می آورد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 50 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2006

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

روایح گلی, نت های میوه ای

عطر - نت میانی

عنبر

عطر - نت پایه(ماندگار)

روایح چوبی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر اجمل رین دراپس ادوپرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *