عطر ایو سن لورن لیبره ادو پرفیوم زنانه

Yves Saint Laurent Libre EDP For Women
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۸,۷۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre از محصولات تقریبا جدید و نو ظهور شرکت فرانسوی ایوسن لورن است که در سال 2019، به بازار جذاب و وسوه ‌انگیز عطر های زنانه معرفی و عرضه شد. Libre در زبان فرانسوی به معنای آزادی است و همانطور که از نام این ادوپرفیوم زنانه برمی‌آید؛ کمپانی ایوسن لورن آن را در قالبی از روح آزاده زنان اصیل و مستقل امروزی رونمایی نموده است. این عطر فرانسوی توسط دو تن از عطر سازان برجسته با نام های کارلوس بنایم و آنه فیلیپو ساخته شد. رایحه شیرین عطر لیبره جهت استفاده در سردترین فصل‌های سال، مثل پاییز و زمستان مناسب است؛ اما از آنجایی که طبع معتدلی دارد، با آب‌وهوای ملایم بهاری و یا حتی شب‌های تابستانی نیز سازگار است. شما می‌توانید از رایحه عمیق و قدرتمند این عطر زنانه در رسمی‌ترین میهمانی‌ها و جلسات مهم کاری استفاده کنید تا به کمک آن ذات توانمند و با اراده خود را به رخ اطرافیان بکشانید.

رایحه عطر ایو سن لورن لیبره

هنگامی که عطر ایو سن لورن لیبره را بر روی پوست گردن، پشت گوش یا محل نبض‌تان اسپری می‌کنید، تلفیقی میوه‌ای و گلدار از عرض اندام نت‌های نارنگی ماندارین، برگ نارنج، اسطوخدوس و انگور فرنگی به مشام‌تان می‌خورد. اندکی بعد نت‌های میانی به جای نت‌های ابتدایی شروع به نمایان شدن می‌کنند. رایحه نت‌های میانی از کنار هم قرار گرفتن نت‌های دلپذیر گل‌دار و شگفت‌انگیزی از جمله گل یاسمن سفید، شکوفه پرتقال تشکیل شده است. در نهایت، رایحه نت‌های پایانی این‌بار کمی نسبت به نت‌های قبلی متفاوت‌تر بوده و برخلاف نت‌های گل ‌دار و میوه‌ای قبلی، شامل ترکیبی از نت‌های عنبر، مشک، وانیل و چوب سدر می باشد.

مشخصات ظاهری عطر ایو سن لورن لیبره

شیشه عطر ایو سن لورن لیبره به شکل یک مکعب بلوری با گوشه‌های تیز طراحی شده است که مایع طلایی عطر از میان آن به‌ روشنی دیده می‌شود. در پوش عطر نیز به‌شکل مکعبی مشکی‌ رنگ با ابعاد کوچکتری نسبت به بدنه است که در انتها مورب شده است. در قسمت‌ پایینی درپوش نیز یک نوار طلایی به دور آن پیچیده شده که جذابیت و گیرایی آن را دوچندان نموده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 90 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2019

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

آن فلیپو, کارلوس بنایم

عطر - نت بالا

اسطوخودوس, انگور فرنگی سیاه, برگ درخت نارنج, نارنگی ماندارین

عطر - نت میانی

اسطوخودوس, شکوفه پرتقال, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

سدر, عنبر, مشک, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ایو سن لورن لیبره ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *