عطر رانس 1795 الیزه ادو پرفیوم زنانه

Rance 1795 Elise EDP for women
دسته: , برچسب: برند: رانس 1795
شناسه محصول: mzpd-111644
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۰,۷۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر رانس 1795 الیزه Rance 1795 Elise  محصولی پرطرفدار از برند فرانسوی رنس 1795 است که در سال 2012 خلق و به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این محصول فوق العاده باگروه بویایی چایپر، گلی توسط کریستین کربنل طراحی شده است. رایحه خنک و شیرین عطر زنانه رانس 1795 الیزه برای استفاده در روزهای گرم بهار و تابستان بسیار مناسب است. عطر الیزه با داشتن غلظت ادو پرفیوم از قدرت ماندگاری عالی برخوردار می باشد. این محصول جذاب و دوست داشتنی در شیشه هایی به حجم 100 میل تولید و روانه بازار می گردد.

رایحه عطر رانس 1795 الیزه

اولین اسپری عطر رانس 1795 الیزه با نت‌ های آغازین نیروبخشی آغاز می ‌شود؛ این روایح شامل بهار نانج، پرتقال ماندارین و نت‌ های دریایی می‌شود. این عناصر دریچه ‌ای باطراوت و با نشاط را به روی شما باز نموده و زمینه را برای نت‌ های معطر بعدی آماده می‌ کنند. بعد از گذشت چند دقیقه، نت ‌های میانی عطر با رایحه ‌های نفیس گل رز سفید گراس و اوکالیپتوس آشکار می شوند. این نت ‌های میانی عطر را با شخصیتی رمانتیک و عاشقانه آغشته می‌ کنند. این نت ‌ها با هم یک دسته‌گل جذاب را تشکیل می‌ دهند که تمامی حواس را جذب خود می نماید. همان‌ طور که عطر به ‌تدریج رو به ‌جلو پیش می ‌رود، احساس گرما و جذابیت بیشتری را از خود نشان می ‌دهد. در نت‌ های پایانی،  روایح نعناع هندی، مشک، عنبر و وانیل با هم هماهنگ می‌ شوند تا طراوت و شادابی نت ‌های قبلی را به ‌آرامی با هم ترکیب کنند. این نت نهایی بر روی پوست طنین ‌انداز می‌ شود و تأثیری به یاد ماندنی از عمق و حس عاشقانه به‌ جای می‌گذارد.

مشخصات ظاهری عطر رانس 1795 الیزه

شیشه عطر رانس 1795 الیزه بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است. بدنه و شیشه‌ عطر شفاف و بی رنگ است و باعث شده که درخشش و پیچش مایع زلال عطر از درونش به‌وضوح دیده شود. درپوش عطر نیز به شکل یک غالب شیشه ‌ای است که اسپری طلایی رنگ پخش‌کننده عطر از میان آن به چشم می خورد. بر روی شیشه عطر یک برچسب نارنجی وجود دارد که نام عطر Elise و برند Rance 1795 در میان حلقه ای از گل نوشته شده است. دور گردن عطر نیز دو ربان سورمه ای و نارنجی رنگ بسته شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2012

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

کریستین کاربنل

عطر - نت بالا

آب دریا, بهار نارنج, نارنگی ماندارین

عطر - نت میانی

اوکالیپتوس, گل رز

عطر - نت پایه(ماندگار)

کهربا, مشک, نعناع هندی, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر رانس 1795 الیزه ادو پرفیوم زنانه”