عطر اورتو پاریسی ویرید مردانه و زنانه

Orto Parisi Viride EDP For Women and Men
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر اورتو پاریسی ویرید (Orto Parisi Viride) عطری خارق العاده و خاص است که در سال 2014 توسط عطرساز معروف و چیره دست ایتالیایی به نام الکساندرو گولتیری خلق و به بازار عطر ارائه شد. ویرید در زبان لاتین به معنای سبز است. این عطر مردانه و زنانه سبز و قدرتمند در واقع به سبب ادای احترام به اولین مردان عشایر یمنی که تاج گلی از گل های معطر و خوش بو را بر سر می نهادند، ساخته شده است. عطر اورتو پاریسی ویرید تا به امروز موفق عمل نموده و توانسته است که به یکی از شاهکارهای اورتو پاریسی تبدیل شود. این عطر یونیسکس ایتالیایی حس نیرومندی و نشاط آوری را در وجود هر استشمام کننده ای بیدار می کند.

عطر اورتو پاریسی ویرید دارای طبع خنک و تلخ است؛ اصولا عطر هایی که دارای طبع خنک هستند از دوام و پخش بوی کمتری نسبت به عطرهای گرم برخوردار هستند. اما چیزی که عطر ویرید را خاص و یونیک می کند، پرفورمنس خارق العاده آن است که دوام این عطر را طولانی می نماید.

مشخصات ظاهری عطر اورتو پاریسی ویرید

مایع سبز رنگ این عطر، حال و هوای گیاهی بودن و سرسبزی جنگل را به طرفداران خود القا می کند. عطر اورتو پاریسی ویرید در اندازه 50 میلی لیتر و با غلظت ادوپرفیوم تولید شده است و به راحتی قابل حمل می باشد. علاوه بر آن، درب شیشه این عطر نیز از نوعی فلز – طلا و برنز ساج- ساخته شده است. همچنین روی درب آن با مهری از جنس چوب طبیعی و یا شاخ حیوانات آراسته شده است. به طور کلی، خلاقیت و نوآوری در این برند ایتالیایی زبانزد خاص و عام است. شیشه عطر ویرید همچون دیگر محصولات برند اورتو پاریسی، شبیه به قمقمه طراحی شده است و بر روی برچسب شیشه آن، نام عطر Viride دیده می شود.

عطر اورتو پاریسی ویرید برای چه فصلی مناسب است؟

رایحه خنک و تلخ ویرید اورتو پاریسی همانند امضایی منحصر به فرد شما را در فصل های گرم تابستان و بهار همراهی می کند. طرفداران رایحه های گیاهی به سادگی نمی توانند از کنار این عطر جذاب، پیچیده و فوق العاده عبور کنند و برخی از شیفتگان این عطر در فصل پاییز نیز از آن استفاده می کنند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

, ,

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 50 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2014

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

الکساندرو گولتیری

عطر - نت پایه(ماندگار)

روایح چوبی, نت های گیاهی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر اورتو پاریسی ویرید مردانه و زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *