عطر جورجیو آرمانی مای وی اینتنس ادو پرفیوم زنانه

Giorgio Armani My Way Intense EDP For Women
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۹,۲۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۸,۸۹۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر جورجیو آرمانی مای وی اینتنس Giorgio Armani My Way Intense عطریست زنانه که در سال 2021 از کمپانی نام آشنا و بسیار معروف جورجیو آرمانی از کشور ایتالیا و توسط دستان ماهر عطار معروف به نام آقای کارلوس بنایم ساخته و به بازار جهانی عطر عرضه گردید. این عطر بینظیر در دسته عطرهای با گروه بویایی کهربایی گلدار قرار دارد. ادوپرفیوم مای وی اینتنس دارای طبعی معتدل و طعمی شیرین است به همین خاطر جهت استفاده در شب و روز در فصول پاییز، بهار، زمستان و تابستان بسیار مناسب است.

رایحه عطر جورجیو آرمانی مای وی اینتنس

با چند افشانه از عطر جورجیو آرمانی مای وی اینتنس بر روی نواحی نبض دار پوست خود، رایحه ‌ای از نت‌ های اولیه این عطر که ترکیبی از شکوفه پرتقال و نارنج است را احساس می کنید؛ از ترکیب این دو نت با هم رایحه ‌ای خنک و تلخ و مرکباتی را احساس می کنید. بعد از مدت نه چندان طولانی نت ‌های ابتدایی کمرنگ شده و نت ‌های میانی جایگزین آن می‌ شوند. نت میانی متشکل از رایحه های مریم گلی و مریم گلی هندی می ‌باشد که از ترکیب این نت مشابه به هم رایحه‌ ای گلی، لطیف و آرامش بخش به مشامتان می ‌رسد. بعد از گذشت چند ساعت، نت ‌های پایه این ادو پرفیوم از راه رسیده که ترکیبی از دو نت وانیل و چوب صندل می ‌باشد؛ وانیل حالت خامه ‌ای طور به بافت رایحه این عطر می ‌دهد و چوب صندل باعث کامل تر شدن و مدرن تر شدن این رایحه بی ‌نظیر می شود.

مشخصات ظاهری عطر جورجیو آرمانی مای وی اینتنس

شیشه عطر جورجیو آرمانی مای وی اینتنس به طور حرفه ای و خلاقانه طراحی شده است؛ به گونه ای که در نگاه اول، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. درب بطری این ادو پرفیوم از جنس شیشه ‌ای به رنگ آبی لاجوردی است که به شکل سنگی بیضی شکل که رکابی طلایی رنگ از وسط آن رد شده است. بدنه عطر ماوی اینتنس از جنس شیشه ‌ای شفاف به شکل مکعب مربعی با لبه ‌های خمیده است که مایع درون آن به رنگ صورتی کمرنگ به راحتی قابل رویت است. در مرکز شیشه این بطری نام این ادو پرفویوم یعنی (MY WAY) با فونتی بزرگ و رنگ آبی نوشته شده است همچنین در انتهای این بطری نام برند مشهور (GIORGIO ARMANI) به همین شکل حک شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2021

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

کارلوس بنایم

عطر - نت بالا

شکوفه پرتقال, نارنج

عطر - نت میانی

گل مریم, گل مریم هندی

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب صندل, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر جورجیو آرمانی مای وی اینتنس ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *