عطر زرجف کازاموراتی لیرا ادو پرفیوم زنانه

Xerjoff Casamorati Lira EDP For Women
دسته: , برند: زرجف
شناسه محصول: mzpd-111569
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر زرجف کازاموراتی لیرا Xerjoff Casamorati Lira عطری گرم و شیرین است که توسط برند سلطنتی و سرشناس زرجف در سال ۲۰۱۱ خلق و به بازار عطر و ادکلن معرفی شده است. این عطر شاخص و لوکس زنانه توسط عطار هنرمند کریس موریس آفریده شده است. این ادو پرفیوم زنانه در گروه بویایی پرطرفدار شرقی گل دار قرار دارد. عطر لیرا با ماندگاری بسیار بالایی که دارد برای استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان بسیار مناسب است. عطر زنانه و جذاب زرجف کازاموراتی لیرا در شیشه های ۱۰۰میلی لیتر تولید و به بازار عطر و ادکن عرضه می ‌شود.

رایحه‌ عطر زرجف کازاموراتی لیرا

هنگامی که چند پاف از عطر زرجف کازاموراتی لیرا را بر روی لباس یا نواحی نبض‌ دار مثل مچ دست و رگ گردنتان اسپری می کنید، ترکیبی فوق العاده جذاب و خوشبو از نت ‌های پرتقال خونی و ترنج و نت آرامش‌ بخش اسطوخدوس به مشام‌ تان می ‌رسد. شروع این عطر خوشبو با همان نت پرتقالی معروف است. پس از چند دقیقه، نت های اولیه ناپدید می شود سپس نت های میانی ظاهر می شوند. نت ‌های میانی با روایحی همچون؛ دارچین، شیرین بیان و گل یاسمن سفید سریعا شروع به آشکار شدن می‌کنند. در این جا تاثیر نت ‌های ابتدایی دوچندان می شود، دارچین بر روی ماندگاری عطر و گل یاسمن بر شیرین شدن عطر تاثیر می گذارد. در آخر نت ‌های پایانی وانیل و کارامل در کنار بوی تند مشک به مشام می رسد. بویی ملموس و شیرینی که حس تعلق خاطر زنانه را در شما زنده می کند.

مشخصات ظاهری عطر زرجف کازاموراتی لیرا

شیشه عطر زرجف کازاموراتی لیرا بسیار زیبا و خاص طراحی شده است. بدنه شیشه به رنگ طلایی مات طراحی شده که مایع درون آن قابل مشاهده نمی باشد. بر روی شیشه عطر تصویر زنی با گیسو های بلند در حال بوییدن شاخه گلی زرد رنگ، خاص بودن این عطر را به رخ می‌کشد. در پوش بسیار زیبا و شکیلی به رنگ طلایی بر روی بدنه به زیبایی سوار شده است. روی اسپری پخش کننده عطر، منگوله نخی زرد رنگ آویزان شده و بر زیبایی این عطر خاص و فوق العاده خوشبو چندین برابر افزده است. نام برند معروف کازاموراتی Casamorati بر روی شیشه این محصول با ظرافت خاصی حک شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2011

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

کریس موریس

عطر - نت بالا

اسطوخودوس, پرتغال خونی, ترنج

عطر - نت میانی

دارچین, شیرین بیان, یاسمن

عطر - نت پایه(ماندگار)

کارامل, مشک, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر زرجف کازاموراتی لیرا ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط