عطر شنل چنس ادوپرفیوم زنانه

Chanel Chance EDP Women
دسته: , برچسب: برند: شنل
شناسه محصول: mzpd-111319
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

قیمت اصلی ۱۳,۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان است.

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

اگر اطلاعات نسبی درباره دنیای عطر و ادکلن داشته باشید به احتمال بسیار زیاد تا به حال نام عطر شنل چنس (Chanel Chance) را شنیده­اید. عطری خوشبو و دوست داشتنی با رایحه بی نظیر که یکی از موفق ترین طراحی های برند فرانسوی شنل است. این عطر محبوب، در حوالی سال 2005 میلادی عرضه شد و بلافاصله با استقبال بی نظیر مشتریان شیک پسند مواجه شد. رایحه شیرین و ملایم این ادوپرفیوم زنانه، با نت های مشکی و نعنایی برای استفاده روزانه انتخاب خارق العاده­ای است. مزیت دیگر شنل چنس، چهار فصل بودن آن است. رایحه عالی این عطر را می­توانید در هر فصلی از سال به استایل خود افزوده و از جذابیت آن لذت ببرید.

رایحه شیرین و ملایم عطر شنل چنس

اگر به روایح شیرین، ملایم و نجیب علاقه دارید؛ رایحه عطر شنل چنس بدون شک انتخاب مناسب و خارق العاده ای برای شما خواهد بود. زمانی که شنل چنس را بر روی نبض خود اسپری می­کنید، در ابتدا رایحه جسور و فعال فلفل صورتی است که مشامتان را نوازش می­دهد. رایحه فلفل صورتی، رایحه­ای نرم و عنبر گونه است که بر خلاف رایحه فلفل سیاه به سمت روایح پودری تغییر جهت نمی­دهد. رقص خیره کننده گلهای خوش بویی همچون یاسمن و میخک روایح میانی این عطر را تشکیل خواهند داد.

ترکیب رایحه این دو گل، ترکیبی نجیب و در عین حال اغواگر به وجود می­آورد و به کلیت رایحه عطر ملایمتی خاص و بی نظیر خواهد بخشید. در انتها نت های پایه هنرنمایی خود را آغاز خواهند کرد. تا زمانی که رایحه این عطر را استشمام نکنید متوجه نخواهید شد که ترکیب رایحه شیرین و مسرت بخش وانیل در کنار رایحه گرم مشک و رایحه تند پاتچولی (نعناع هندی) تا چه اندازه اعجاز آمیز است.

بطری ساده و شیک عطر شنل چنس

برخلاف تعداد کثیری از طرای بطری های برند شنل، طراحی بطری عطر شنل چنس، طراحی دایره گونه دارد. انحنا و ظرافت بطری، ملایمت رایحه عطر را به خوبی به تصویر کشیده است. رنگ نارنجی کم رنگ بطری در کنار حروف شنل چنس نقش بسته روی بدنه، هارمونی بصری فوق العاده ای را به وجود خواهند آورد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

عالی

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2005

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

ژاک پولژ

عطر - نت بالا

فلفل صورتی

عطر - نت میانی

گل میخک, یاسمن

عطر - نت پایه(ماندگار)

پاتچولی, مشک, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر شنل چنس ادوپرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *