عطر شنل گابریل ادو پرفیوم زنانه

Chanel Gabrielle EDP For Women
دسته: , برند: شنل
شناسه محصول: mzpd-111698
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر شنل گابریل (Chanel Gabrielle)، در سال ۲۰۱۷ توسط اولیویه پولژ طراحی و به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. عطر زنانه گابریل از برند فرانسوی شنل به دلیل داشتن رایحه ملایم و شیرینش، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. این عطر جذاب و شیک در گروه بویایی گل دار قرار گرفته است. این محصول فوق العاده به دلیل داشتن غلظت ادو پرفیوم از قدرت ماندگاری قابل قبولی برخوردار است. شنل گابریل با حجم 100 میل تولید و به بازار ارائه می شود.

رایحه عطر شنل گابریل

با اولین اسپری از عطر شنل گابریل زنانه بر روی پوست خود یا محل نبضتان، رایحه میوه ‌ای و ترش نت ‌های نارنگی ماندارین، گریپ فروت و انگور فرنگی سیاه را استشمام خواهید کرد. این ترکیب میوه ‌ای و ترش و شیرین، بسیار نشاط آور و طراوت ‌بخش است. در ادامه و با سپری شدن چند دقیقه، متوجه جابه جایی نت ‌های ابتدایی با نت‌ های میانی خواهید شد. در این مرحله رایحه گابریل تغییر مسیر می‌ دهد و شما را به سوی رایحه ‌ای گل ‌دار مانند باغ گل‌ های فرانسوی می ‌کشاند. رایحه میانی ترکیبی شیرین از نت ‌های شکوفه پرتقال، یلانگ یلانگ، یاسمن، زنبق دره، گلابی، فلفل صورتی و گل مریم تشکیل می ‌شود. پس از استشمام بوی این نت ‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری در وجودتان بروز خواهد کرد. رایحه ادو پرفیوم شگفت انگیز گابریل در مرحله پایانی، به سمت تلخی و شیرینی می ‌رود و پس از مدتی، با کمی دقت، متوجه بوی مشک، چوب صندل، کشمران و زنبق سفید خواهید شد.

مشخصات ظاهری عطر شنل گابریل

بطری به ظاهر ساده عطر شنل گابریل زنانه حدود 5 سال طول کشیده تا طراحی شود، مدير طراحی و بسته بندی محصولات شنل خواسته تا با الهام از سبك جواهرات زیبا و ساده و در عين حال كلاسيك، نمادي از شخصيت روشن نور را در سايه ‌اي طلايي رنگ به تصوير بكشد. رنگ طلایی از عناصر حیاتی هویت برند شنل و همین طور نماد فضای درخشان خود عطر می باشد. در قسمت میانه شیشه چهار گوش این عطر برچسبی طلایی رنگ کار شده که بر روی آن نام  Gabrielleو سپس برند Chanel با رنگ مشکی و فونتی ساده نوشته شده است. درپوش طلایی رنگ این عطر نیز به زیبایی بر روی بدنه سوار شده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2017

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

اولیویه پولژ

عطر - نت بالا

انگور سیاه فرنگی, گریپ فروت, نارنگی ماندارین

عطر - نت میانی

زنبق دره, شکوفه پرتقال, فلفل صورتی, گل مریم, گلابی, یلانگ یلانگ

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب صندل, زنبق, کشمران, مشک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر شنل گابریل ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *