عطر پارفومز د مارلی سافاناد ادو پرفیوم زنانه

Parfums de Marly Safanad EDP For Women
دسته: , برند: پارفومز د مارلی
شناسه محصول: mzpd-111616
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر پارفومز د مارلی سافاناد Parfums de Marly Safanad عطری زنانه و رمانتیک از برند مطرح پارفومز د مارلی است. این محصول توسط عطار ماهر فرانسوی به نام فابریس پلگرین در سال 2013 تولید و روانه بازار شد. این ادو پرفیوم زنانه با رایحه شیرین و دل انگیز خود مناسب استفاده روزانه در چهار فصل سال می باشد اما استفاده از آن در پاییز و زمستان بیشتر توصیه می شود. همچنین شما می توانید این عطر را برای یک شب شیک در مهمانی های دوستانه انتخاب کنید. این عطر زنانه با گروه بویایی گلی، دارای غلظت ادو پرفیوم است. حجم به صرفه 75 میل و ماندگاری قابل قبول این عطر آن را به انتخاب مناسب برای شما تبدیل می کند.

رایحه عطر پارفومز د مارلی سافاناد

هنگامی که مقدار کمی از عطر پارفومز د مارلی سافاناد را بر روی نواحی نبض دار خود اسپری می کنید، رایحه میوه و مرکباتی با ترکیباتی همچون پرتقال و گلابی را برای خود فعال می کنید. استشمام این رایحه، حس شادابی و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد. با گذشت مدت زمان نسبتا کوتاهی، نت های اولیه محو شده و جای خود را به نت های میانی می دهند. ترکیب گل یلانگ یلانگ و شکوفه پرتقال رایحه ای ملایم و گل دار بوجود می آورد. با اضافه شدن زنبق به این نت حالتی پودری نیز ایجاد می شود که جلوه ای مجلل و باشکوه به عطر می دهد. در انتها نت های پایانی این ادو پرفیوم با نت های چوب صندل، حالتی چوبی به عطر می دهد. رایحه کهربا، گرمای دلپذیری ایجاد می کند و به همراه وانیل وارد عمل می شوند و در نتیجه موجب ماندگار شدن این عطر در فضا می شود.

مشخصات ظاهری عطر پارفومز د مارلی سافاناد

در نگاه اول به عطر پارفومز د مارلی سافاناد متوجه کلاسیک بودن این محصول می شوید. بدنه عطر به شکل مکعب مستطیلی شفاف است که به راحتی پیچ و تاب مایع طلایی درون عطر را می توان مشاهده کرد. در قسمت های میانی فرورفتگی ملایمی را می بینیم. بر روی بدنه کادری با نقوش گل و برگ به صورت برجسته طراحی شده است. گردنه بطری با منگوله‌ های مشکی رنگ تزیین شده است. همچنین درپوش به شکل گویی طلایی که لوگوی برند د مارلی روی آن حک شده، طراحی شده است و به زیبایی بر روی بدنه خود نمایی می کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2013

عطر - کشور تولید کننده

عطر - عطار

فابریس پلگرین

عطر - نت بالا

پرتقال, گلابی

عطر - نت میانی

زنبق, شکوفه پرتقال, یلانگ یلانگ

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب صندل, کهربا, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر پارفومز د مارلی سافاناد ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *