عطر فراری اسکودریا بلک ادو تویلت مردانه

Ferrari Scuderia Black DT For Men
دسته: , برچسب: برند: فراری
شناسه محصول: mzpd-111527
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱,۶۸۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر فراری اسکودریا بلک Ferrari Scuderia Black عطری مردانه و شکیل با رایحه مطبوع و دلنشین معتدل است. این عطر در سال2013 خلق و به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر اسکودریا بلک، محصولی از برند معتبر فراری Ferrari از کشور ایتالیا می باشد. این عطر مردانه با غلظت ادو تویلت طراحی شده و از قدرت ماندگاری متوسطی برخوردار است. عطر اسکودریا بلک فراری دلیل طبع معتدلی که دارد مناسب استفاده در همه ی روزهای سال است. این عطر چهار فصل در قرارهای روزانه و کژوال شما بازخورد مناسبی برایتان فراهم می ‌آورد. این ادو تویلت مردانه شباهت بویایی بسیار زیادی به فراری بلک سال 1999 دارد با این تفاوت که در فراری بلک قدیمی بیشتر رایحه سیب سرخ احساس می شود در حالی که در اسکودریا بلک رایحه سیب تُرش مشهود بوده و در کل ترشی بیشتری در آن احساس می شود.

رایحه عطر فراری اسکودریا بلک

هنگامی که عطر فراری اسکودریا بلک را بر روی نبضتان اسپری می کنید؛ ابتدا رایحه میوه ای آلو، لیمو ترش، ترنج و سیب به مشامتان می رسد. این روایح احساس طراوت و بسیار دلنشینی را درون شما به وجود می آورد. بعد از گذشت مدت کوتاهی، نت اولیه جای خود را به نت میانی می دهد. نت میانی دارای رایحه های مطبوعی همچون؛ گل رز، یاس، هل و دارچین می باشد و به همراه خود گرمای دلپذیری را برای شما به ارمغان می آورد. در آخر، نوبت به نت پایه و ماندگار بلک فراری می رسد. با پدیدار شدن نت پایانی می توانید رایحه وانیل، مشک، کهربا و سدررا استشمام کنید.

مشخصات ظاهری عطر فراری اسکودریا بلک

شیشه عطر فراری اسکودریا بلک جلوه‌ای کاملا مردانه داشته و رنگ و شکل آن،‌ مردی متین، با وقار و درعین حال مستحکم و با اعتماد به نفس را به تصویر می کشد. کلیه اجزای شیشه عطر فراری بلک از درپوش گرفته تا بدنه به رنگ مشکی است؛ به این ترتیب لوگوی روی بدنه، با جذابیت تمام به نمایش گذاشته می ‌شود. نام برند، نام عطر و غلظت آن با رنگ سفید و فونت ‌های مختلف در قسمت پایینی بدنه چاپ شده است. به نظر می ‌رسد این ظاهر مردانه و فاخر دل هر مردی از جوان گرفته تا مسن را به دست می ‌آورد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 125 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2013

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

آلو, ترنج, سیب, لیمو ترش سبز

عطر - نت میانی

دارچین, گل رز, گل یاس, هل

عطر - نت پایه(ماندگار)

سدر, کهربا, مشک, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر فراری اسکودریا بلک ادو تویلت مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط