عطر لانکوم ترزور میدنایت رز ادو پرفیوم زنانه

Lancome Tresor Midnight Rose EDP For Women
دسته: , برند: لانکوم
شناسه محصول: mzpd-111605
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۸,۷۹۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر لانکوم ترزور میدنایت رز Lancome Tresor Midnight Rose یک رایحه گلی، چوبی، مشکی زنانه است که در سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد. عطر ترزور میدنایت رز از کمپانی فرانسوی لانکوم با رایحه گرم و شیرینش، انتخابی مناسب برای استفاده در شب های سرد پاییز و زمستان است. این ادو پرفیوم زنانه با ماندگاری خوبی که دارد، یک گزینه عالی برای مهمانی ‌های دوستانه و قرارهای عاشقانه به حساب می آید. این محصول در شیشه های 75 میل تولید و روانه بازار می شود.

رایحه عطر لانکوم ترزور میدنایت رز

در نت های آغازین عطر لانکوم ترزور میدنایت رز با ترکیبی غالب و ملموس از روایح تمشک و گل رز روبه رو می شوید. این ترکیب ماهرانه، حسی سرشار از سرزندگی و امید به همراه انرژی ‌های مثبت فراوان را در وجودتان جاری می کند. پس از مدتی، این نت ‌ها شروع به محو شدن می‌کنند و نت ‌های‌ میانی خیلی آرام به جای آنها ظاهر می ‌شوند. قلب هرم بویایی این عطر زنانه از ترکیب ظریف نت ‌های گل صدتومانی، گل یاسمن، دانه فلفل صورتی و برگ انگور فرنگی سیاه تشکیل شده است. شیرینی این مخلوط گلی و ادویه ‌ای، شادابی عجیبی را به شما هدیه می کند. در نهایت، نت های پایه این عطر از کنار هم قرار گرفتن وانیل، مشک و چوب سدر آشکار می شوند و حس غرور و شجاعت را در ذات بی ‌پروای زنان عاشق به ارمغان می آورد.

مشخصات ظاهری عطر لانکوم ترزور میدنایت رز

شیشه عطر لانکوم ترزور میدنایت رز به تبعیت از شیشه عطرهای ترزور و تقریبا شبیه به شیشه عطر میدنایت این لاو طراحی شده است. این شیشه به شکل یک کریستال استوانه ‌ای تراشیده شده است که گوشه ‌های زاویه ‌دارش در نواحی کناری آن به ‌شدت جلب توجه می کند.  بر روی بدنه این عطر هاله ‌هایی از سایه روشن رنگ بنفش تا رنگ صورتی به چشم می خورد و در عین حال یک درپوش چند وجهی به شکل الماس نیز روی آن جاسازی شده است. نقش اصلی این بطری خاص را گل رز پیچیده شده به دور گردن آن به تصویر می‌ کشد. نام Tresor با خطی کلاسیک روی بدنه شیشه ‌ای عطر با رنگ مشکی چاپ شده و کمی پایین ‌تر از آن اسم اختصاصی Midnight Rose با فونت ساده ‌تری خودنمایی می کند.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 75 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

, ,

عطر - سال ساخت

2011

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

تمشک, رز

عطر - نت میانی

برگ و جوانه انگور فرنگی, فلفل صورتی, گل صد تومانی, گل یاس

عطر - نت پایه(ماندگار)

سدر, مشک, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر لانکوم ترزور میدنایت رز ادو پرفیوم زنانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط