عطر مونت برومو دیپ ادو پرفیوم مردانه

Mont Bromo Deep EDP For Men
دسته: , برند: مونت برومو
شناسه محصول: mzpd-111593
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۳,۴۶۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر مونت برومو دیپ Mont Bromo Deep از کالکشن بینظیر مونت برومو است که در سال 2023 خلق و به دنیای عطر راه یافت. مونت برومو دیپ با مردان اصیل و شجاعی سر و کار دارد که در زندگی خود همواره به دنبال آرامش و شادابی هستند. عطر مردانه دیپ از برند ایرانی مونت برمو، غلظت ادو پرفیوم دارد و به همین خاطر از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است. این ادو پرفیوم مردانه با گروه بویایی چرمی و رایحه گرم و تلخی که دارد، همراه همیشگی شما در شب های سرد پاییز و زمستان و هم چنین روزهای گرم بهار و تابستان است. این محصول خاص و شیک در شیشه های 100 میل تولید و به فروش می رسد.

رایحه عطر مونت برومو دیپ

اگر از آن دسته از افرادی هستید که تا کنون از عطر مونت برومو دیپ استفاده نکرده اید، کافیست که چند پاف از این عطر جذاب را بر روی پوست بدن و یا لباستان اسپری نمایید. بلافاصله نت های آغازین این عطر مردانه با روایح آرامش بخش مریم گلی و اسطو خدوس هنر نمایی می کنند. سپس، نوبت به نت های میانی مونت برومو دیپ می رسد. رایحه های وانیل، زنبق، چرم و بادام تلخ در این نت میانی بسیار هوشمندانه با یکدیگر ترکیب شده اند و مشام شما را قلقلک می دهند. پایان بخش رایحه این عطر لوکس و مردانه، ترکیبی از رایحه های عنبر، دانه تونکا، چوب کشمیر، چوب سفید، چرم است.

مشخصات ظاهری عطر مونت برومو دیپ

شیشه عطر مونت برومو دیپ نیز مانند دیگر نسخه های این برند ایرانی، بسیار جذاب و خاص طراحی شده است. شیشه این ادو پرفیوم مردانه به رنگ قرمز قهوه ای رنگ آمیزی است و گرما و تلخی آن را به طرز عجیبی احساس خواهید نمود. بر روی بدنه شیشه ای این عطر نیز لوگوی مثلثی شکل نشأت گرفته از کوه مونت برومو حک شده است و در زیر آن نام برند ایرانی Mont Bromo به وضوح نمایان است. در قسمت پایین این ادو پرفیوم مردانه نیز مجموعه کوه هایی سفید رنگ ترسیم شده است که در دل آنها نام عطر Deep به زیبایی خود نمایی می کند. بر روی در پوش قهوه ای این عطر نیز حفره هایی شبیه سنگ وجود دارد که بر جذابیت و خاص بودن این عطر افزوده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, , ,

عطر - ساعت استفاده

,

عطر - گروه بویایی

عطر - سال ساخت

2023

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

اسطوخودوس, مریم گلی

عطر - نت میانی

بادام تلخ, چرم, زنبق, وانیل

عطر - نت پایه(ماندگار)

چرم, چوب سفید, چوب کشمیر, دانه تونکا, عنبر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر مونت برومو دیپ ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *