عطر هوگو باس باتلد نایت ادو تویلت مردانه

Hugo Boss Bottled Night EDT For Men
دسته: , برند: هوگو باس
شناسه محصول: mzpd-111585
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۴,۸۵۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر هوگو باس باتلد نایت Hugo Boss Buttled Night عطری مردانه و جذاب است که توسط کمپانی آلمانی هوگو باس در سال 2010 تولید و وارد بازار شده است. رایحه شگفت انگیز هوگو باس باتلد نایت تلخ و چوبی است و برای استفاده در فصول پاییز و بهار طراحی شده است. این عطر مردانه را می توان برای مهمانی ها و جلسات شبانه استفاده نمود. این محصول دارای غلظت ادو تویلت است و ماندگاری قابل قبولی دارد. این عطر مردانه در حجم 100 میل تولید و روانه بازار می شود.

رایحه عطر هوگو باس باتلد نایت

هنگاهی که چند پاف از عطر هوگو باس باتلد نایت را بر روی نواحی نبض دار مانند، مچ دست و رگ گردنتان اسپری می نمایید روایح اسطوخودوس، چوب درخت قان در ابتدا خودنمایی می کنند. این هارمونی جذاب از نت های ابتدایی، حس نشاط و کاریزماتیک را به شما منتقل می کند، طوری که در آن لحظه زمان و مکان خود را فراموش می کنید. بعد از مکث مدتی کوتاه، رایحه بنفشه با کم رنگ شدن نت های ابتدایی آشکار می شود. این رایحه احساس تازگی و شادابی وصف نشدنی برایتان به ارمغان می آورد. با گذشت زمان نسبتا طولانی، نت های پایانی با ترکیب جادویی از بوی مشک و روایح چوبی، بعدی تازه به روایح عطر می دهند و تجربه یک عطر لوکس مردانه را در ذهنتان جاودانه می سازد.

مشخصات ظاهری عطر هوگو باس باتلد نایت

شیشه عطر هوگو باس باتلد نایت با طرحی بسیار ساده و شیک، توجه هر مردی را به خود جلب می کند. رنگ شیشه عطر مشکی مات بوده بطوری که مایع عطر درون آن را نمی توان دید. هاله آبی رنگی که قسمت پایین این محصول را در بر گرفته حس قدرتمندی و جسارت را در شما به وجود می آورد. در میانه این عطر فوق العاده کلمه (BOSS) با فونت برجسته و بسیار درشت انگلیسی نوشته شده است. همینطور ما می توانیم کلمه (HUGO BOSS) را با فونتی کوچکتر در راستای کلمه (BOSS) مشاهده کنیم. سپس نام عطر Bottled Night در قسمت پایین شیشه و به رنگ سفید خودنمایی می کند. در پوش مشکی این عطر به شکل استوانه ای که سر آن پهن تر است به چشم می خورد که همچون تاجی بر سر این عطر قرار دارد.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

متوسط

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2010

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

اسطوخودوس, چوب درخت قان

عطر - نت میانی

بنفشه

عطر - نت پایه(ماندگار)

روایح چوبی, مشک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر هوگو باس باتلد نایت ادو تویلت مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط