عطر ورساچه اروس پرفیوم مردانه

Versace Eros Parfum For Men
دسته: , برند: ورساچه
شناسه محصول: mzpd-111666
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۷,۱۷۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر ورساچه اروس پرفیوم (Versace Eros Parfum) از محصولات برند ایتالیایی و مطرح ورساچه می باشد که در سال 2021 به بازار جهانی عطر ارائه شده است. این عطر فوق العاده در گروه بویایی شرقی، فوژه قرار می گیرد. طبع ملایم و طعم شیرین عطر مردانه ورساچه اروس برای آقایان شیک پوش و قدرتمند انتخابی ایده آل است تا با استایل های رسمی و نیمه رسمی در شب های پاییز، زمستان و حتی بهار، یک ست جذاب داشته باشند. رایحه این عطر مردانه، علاوه بر ایجاد احساس نشاط، هیجان و آرامش دارای پخش بو و ماندگاری خوبی است و برای استفاده روزانه، رضایت هر مرد خاص پسندی را به سوی خود جلب می کند. این محصول با حجم 100 میل تولید و روانه بازار می شود.

رایحه فوق العاده عطر ورساچه اروس

با اسپری کردن عطر ورساچه اروس پرفیوم بر روی پوست خود یا محل نبض ‌تان، رایحه خنک نعناع، لیمو، فلفل سیاه، صمغ درخت المی و میوه های لیتسه آ را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی گیاهی، بسیار شیرین، نشاط آور و طراوت ‌بخش است. در ادامه و با سپری شدن زمان، متوجه جا به جایی نت ‌های آغازی و میانی خواهید شد. در این مرحله رایحه اروس تغییر رویه می‌ دهد و شما را به سوی عطرهای شرقی می‌کشاند. نت های میانی از ترکیب سیب سبز، گل شمعدانی، اسطوخدوس، مریم گلی و پوماروس تشکیل می ‌شوند. پس از استشمام بوی این نت ‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری در وجودتان بروز خواهد کرد. در مرحله پایانی با کمی دقت، متوجه بوی دانه تونکا، کهربا، بنزوئین، وانیل و نعناع هندی خواهید شد. این ترکیب جذاب و هوشمندانه، آرامش و تعادل روحی زیادی را به شما منتقل می‌ کند.

مشخصات ظاهری عطر ورساچه اروس

شیشه مستطیلی شکل عطر ورساچه اروس پرفیوم بسیار زیبا، جذاب و به رنگ آبی است و سر مدوسا به صورت برجسته بر روی آن حک شده است. بر روی بدنه این عطر نشان تجاری ورساچه به صورت برجسته دیده می شود. نام برند Versace، نام عطر Eros و همچنین غلظت Parfum با رنگ طلایی بر روی بدنه نوشته شده است. درپوش بطری این عطر نیز به شکل استوانه طراحی شده است و با طرح طلایی که در بالایش کار شده، زیبایی بطری را دوچندان نموده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 100 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

, ,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2021

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

صمغ درخت المی, فلفل سیاه, لیمو, میوه های لیتسه آ, نعناع

عطر - نت میانی

اسطوخودوس, پوماروز, سیب سبز, گل شمعدانی, مریم گلی

عطر - نت پایه(ماندگار)

بنزوئین, دانه تونکا, کهربا, نعناع هندی, وانیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ورساچه اروس پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط