عطر پارفومز د مارلی هالتان ادو پرفیوم مردانه

Parfums de Marly Haltane EDP For Men
دسته: , برند: پارفومز د مارلی
شناسه محصول: mzpd-111599
ویژگی‌های محصول
خرید اقساطی بدون سود 4 ماهه
گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

۱۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان

ام زد آرومابازگشت و تعویض تا 72 ساعت
ام زد آروماپشتیبانی 24 ساعته
ام زد آروماتضمین اصالت محصول
ام زد آروماارسال رایگان خرید بیش از یک میلیون
امکان خرید بصورت اقساطی

توضیحات

عطر پارفومز د مارلی هالتان Parfums de Marly Haltan، عطری مردانه با رایحه گرم، تلخ و کمی شیرین است. این عطر جذاب و خاص توسط برند مشهور و سلطنتی پارفومز د مارلی فرانسه در سال ۲۰۲۱ عرضه شده است. رایحه دلنشین چوبی آروماتیک این عطر یادآور جشن های با شکوه و مجلل لویی پانزدهم در کاخ فرانسه است. این ادو پرفیوم گزینه خوبی برای شب های سرد پاییز و زمستان است. این محصول با ماندگاری خوبی که دارد در شیشه هایی با حجم ۱۲۵ میل تولید و به بازار جهانی عطر عرضه می گردد.

رایحه‌ عطر پارفومز د مارلی هالتان

با اسپری کردن مقداری از عطر پارفومز د مارلی هالتان بر روی مچ دست یا لباستان، بلا فاصله نت های اولیه ظاهر می شود. این نت با ترکیبی بسیار زیبا از روایح دلنشین برگاموت، اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا آشکار می شود و رایحه ای تند و گرم مرکباتی همراه با حسی سر شار از شادابی و سرزندگی را در فرد به وجود می آورد. بعد از گذشت چند دقیقه، نت های اولیه عطر کمرنگ شده و نت های میانی آشکار می شوند. نت های میانه این عطر با رایحه های پرالین و زعفران، حسی سرشار از طراوت و نشاط را به ارمغان می آورد. سرانجام، نت های ماندگار عطر با عناصری همچون؛ چوب سدر و عود به مشام می رسد. این ترکیب فوق العاده فضای اطراف شما را پر کرده و با این نت احساسی، در ذهن اطرافیان خود ماندگارتر می شوید.

مشخصات ظاهری عطر پارفومز د مارلی هالتان

شیشه عطر پارفومز د مارلی هالتان، مانند دیگر محصولات این برند با پیروی از سبک همیشگی خود طراحی شده است. شیشه عطر با رنگ سبز جذابی به زیبایی رنگ آمیزی شده است. همچنین به موضوع سوارکاری که قلب تپنده تمامی عطر های این برند است؛ احترام گذاشته می شود. بر روی شیشه عطر قسمت بالا دو اسب در حال شیهه کشیدن به صورت برجسته حک شده است؛ اشاره به یک جفت مجسمه مرمری که توسط لویی پانزدهم سفارش داده بود، دارد. در پایین این نقش برجسته نام عطر HALTAN با حروف بزرگ و به رنگ طلایی می درخشد. در پایین ترین قسمت شیشه نام برند عطر PARFUMS DE MARLY به صورت برجسته درج شده است. درپوش شیشه عطر طلایی رنگ و سه وجهی است که ترکیب بسیار زیبایی با رنگ بدنه شیشه ایجاد کرده است.

مشخصات محصول

عطر - نوع عطر

عطر - جنسیت

عطر - حجم

دست ریز 3 میلی لیتر, دست ریز 5 میلی لیتر, دست ریز 10 میلی لیتر, 125 میلی لیتر

عطر - میزان ماندگاری

خوب

عطر - نوع رایحه

,

عطر - مناسب فصل

,

عطر - ساعت استفاده

عطر - گروه بویایی

,

عطر - سال ساخت

2021

عطر - کشور تولید کننده

عطر - نت بالا

اسطوخودوس, برگاموت, سالویا اسکلاریا

عطر - نت میانی

پرالین, زعفران

عطر - نت پایه(ماندگار)

چوب سدر, عود

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر پارفومز د مارلی هالتان ادو پرفیوم مردانه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *